Walmart investeste in sectorul e-commerce
Cel mai mare retailer fizic din lume – Walmart.com – a avut venituri totale de 115,9 miliarde $ in primul semestru al anului fiscal in curs (februarie-aprilie 2016), inregistrand o crestere de 0,9% a vanzarilor in magazinele americane in H1, informeaza nytimes.com.
Dar veniturile din online nu sunt la fel de mari: vanzarile globale au crescut cu doar 7% in ultimul semestru, iar in e-commerce gigantul nu se misca la fel de bine pe cat ar dori. Aflat in permanenta competitie cu Amazon, Walmart investeste masiv de cateva luni in tehnologie: are o aplicatie menita sa ii ajute pe clienti sa gaseasca un produs in magazin sau sa se documenteze ad-hoc, iar Walmart Pay le permite acestora sa plateasca rapid, cu telefoanele, compania intentionand sa extinda serviciul cu pricina in toata SUA pana la finele lui iunie.
In plus, Walmart planuieste sa ofere livrare gratuita in 48 de ore clientilor care platesc 49$/an abonament si vrea sa extinda serviciul de livrare alimentar in aproape 40 de orase americane pana la finele lunii mai (la inceputul acestui an laudandu-se cu doar 22). Compania si-a extins si oferta online, de la 8 milioane de produse disponibile pe Walmart.com, la 10 milioane (acum 4 ani, cifra era de doar 2 milioane).
Leave a reply