SUA: TikTok Live este platforma de live shopping nr. 1 (sondaj)
TikTok Live domina peisajul live shopping-ului american, fiind platforma nr. 1 la capitolul engagement, conform unui sondaj recent marca Savings.com, citat de customerexperiencedive.com. Acesta a fost realizat pe un esantion de 1.000 de adulti. App-ul asiatic este preferat posturilor TV americane cu traditie in domeniu QVC si HSN. Pe locurile 2 și 3 in top se plaseaza Facebook Live si Instagram Live.
Ce a mai descoperit sondajul de opinie amintit:
- live shopping-ul este cel mai popular in randul tinerilor, 15% dintre membrii Generatiei Z (13-28 de ani) fiind atrasi o data/saptamana de astfel de sesiuni de shopping social
- 60% dintre adultii americani urmaresc sesiuni de live shopping, dar doar jumatate dintre acestia (mai exact, 33%) fac si achizitii in timpul lor
- din ecuatie lipseste increderea – peste doua treimi dintre cumparatori spun ca aceasta metoda de a face shopping virtual incurajeaza achizitiile din impuls sau cheltuirea de sume mai mari de bani; in plus, 57% dintre respondenti spun ca gazdele acestor sesiuni sunt mai degraba distractive decat de incredere
- peste jumatate dintre cei care nu cumpara nimic spun a asocierea cu o platforma de incredere sau cu un brand cunoscut le-ar creste increderea in experientele de live shopping
- respondentii mai spun ca daca ar primi reduceri exclusive, asigurari cu privire la calitatea produselor vandute si daca procesul de checkout ar fi foarte usor, ar deveni clienti si ar si achizitiona ceva
Leave a reply