SUA: majoritatea gospodariilor au abonamente online in zona de retail (sondaj)
Un sondaj de opinie recent (marca Numerator), citat de winsightgrocerybusiness.com, a descoperit ca 62% dintre gospodariile americane au cel putin un abonament la servicii din zona de retail. Cel mai popular abonament este Amazon Prime (cu un procent de 53,6% dintre gospodarii), urmat de Walmart+ (8,1%) si Shipt Everyday – care apartine companiei Target (1,3%).
Walmart+ are cea mai mare frecventa de cumparare dintre toate cele trei abonamente mentionate, Amazon Prime are rate de loialitate ridicate, in timp ce Shipt Everyday are cel mai mare numar de abonati online, raportat la numarul total de cumparatori. Aproape 3 din 4 abonati Walmart+ (73%) au si abonament Amazon Prime, iar in cazul membrilor Shipt Everyday procentul este de 53%.
Abonamentele online la Amazon Prime vin la pachet cu un nivel de satisfactie mai ridicat si o intentie de reinnoire mai mare. Numerator a descoperit ca 74% dintre membrii Amazon Prime sunt foarte multumiti de acet serviciu, comparativ cu 55% (in cazul abonatilor Shipt Everyday) si 46% (in cazul abonatilor Walmart+). In plus, 80% dintre membrii Amazon Prime au de gand sa isi prelungeasca abonamentele digitale, fata de 49% dintre abonatii Shipt Everyday si 48% dinre membrii Walmart+.
Studiul amintit a mai descoperit ca 4 din 5 gospodarii americane au abonament doar la un serviciu de acest tip, in timp ce 13,8% au 2 abonamente, 3,7% au trei si 2, 5% au 4 sau mai multe. Acestia din urma sunt persoane de culoare sau latino, din gospodarii mai mari si care fac cumparaturi din impuls.
Leave a reply