SUA: e-commerce Search Ads = 55,72 miliarde $ B, pana in 2026 (raport)
Pana in 2026, suma cheltuita pe Search Ads in e-commerce-ul american va atinge valoarea de 55,72 miliarde $, transmite mediapost.com, citand date estimative, marca Insider Intelligence (eMarketer). Prin comparatie, anul acesta, suma totala va fi de 27,1 miliarde $. Reclamele de tip display vor totaliza 17,31 miliarde $ (fata de 8,86 miliarde, in 2022).
Datele marca Insider Intelligence analizeaza reclamele de tip search si display de pe site-uri si din aplicatii e-commerce (inclusiv de pe Amazon, Walmart si eBay), dar nu include advertising-ul de pe retele sociale si din motoarele de cautare. Insider Intelligence mai estimeaza ca Amazon va incasa 77,7% din veniturile din publicitate de pe canalele e-commerce, in 2022, in SUA. Suma totala cheltuita pe reclame e-commerce va contribui cu 14,5% la piata digital de publicitate, iar procentul va creste la 20,1%, pana la finalul anului 2026.
Leave a reply