SUA: dietele bazate pe plante dezvolta nisa e-commerce a produselor de gradinarit
Odata cu pandemia COVID-19, americanii au inceput sa fie mai interesati de un stil de viata sanatos: merg mai des la doctor, se vaccineaza si aleg sa treaca la diete bazate pe plante. Acest fenomen, combinat cu preturile din ce in ce mai mari la alimente, a dus la interesul tot mai crescut pentru gradinaritul ad-hoc si produsele online necesare acestuia, citim pe sumoheavy.com. Conform Bloomberg Intelligence, in 2020, piata produselor alimentare bazate pe plante valora 29,4 miliarde $ si ar putea atinge valoarea de 162 milarde $, pana in 2030, reprezentand 7,7% din piata globala de proteine.
Succesul unor companii ca Impossible Foods si Beyond Meat (care produc carne si produse din carne vegane) a determinat si el peste 9,7 milioane de americani sa adopte o dieta vegetala, in primavara lui 2020 (fata de doar 290.000, in 2004). Acum doi ani, se estima ca 21 de milioane de americani s-a apucat de gradinarit, iar compania de transport si logistica Scurri estimeaza ca, din martie 2020 incoace, vanzarile online ale produselor din categoria Casa & Gradina au crescut cu 262%, in SUA. Numarul de persoane care si-a redus sau si-a oprit complet vizitele in magazinele fizice este de 89%, mai noteaza sursa amintita.
Conform unui raport marca Market Research Future (MRFR), piata produselor pentru gradina si peluza va valora 47 de milioane $, pana in 2026, crescand cu o rata anuala compusa de 13,04%. Asta si datorita aparitiei echipamentelor cu baterii electrice, care pot fi folosite mai uosr de gradinarii amatori. In plus, creste si cererea de pesticide. Social media a popularizat gradinaritul in propria curte si determina tot mai multi americani sa cumpere pesticide, care sa le protejeze gradina si recoltele.
Leave a reply