Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: dietele bazate pe plante dezvolta nisa e-commerce a produselor de gradinarit

Odata cu pandemia COVID-19, americanii au inceput sa fie mai interesati de un stil de viata sanatos: merg mai des la doctor, se vaccineaza si aleg sa treaca la diete bazate pe plante. Acest fenomen, combinat cu preturile din ce in ce mai mari la alimente, a dus la interesul tot mai crescut pentru gradinaritul ad-hoc si produsele online necesare acestuia, citim pe sumoheavy.com. Conform Bloomberg Intelligence, in 2020, piata produselor alimentare bazate pe plante valora 29,4 miliarde $ si ar putea atinge valoarea de 162 milarde $, pana in 2030, reprezentand 7,7% din piata globala de proteine.

Succesul unor companii ca Impossible Foods si Beyond Meat (care produc carne si produse din carne vegane) a determinat si el peste 9,7 milioane de americani sa adopte o dieta vegetala, in primavara lui 2020 (fata de doar 290.000, in 2004). Acum doi ani, se estima ca 21 de milioane de americani s-a apucat de gradinarit, iar compania de transport si logistica Scurri estimeaza ca, din martie 2020 incoace, vanzarile online ale produselor din categoria Casa & Gradina au crescut cu 262%, in SUA. Numarul de persoane care si-a redus sau si-a oprit complet vizitele in magazinele fizice este de 89%, mai noteaza sursa amintita.

Conform unui raport marca Market Research Future (MRFR), piata produselor pentru gradina si peluza va valora 47 de milioane $, pana in 2026, crescand cu o rata anuala compusa de 13,04%. Asta si datorita aparitiei echipamentelor cu baterii electrice, care pot fi folosite mai uosr de gradinarii amatori. In plus, creste si cererea de pesticide. Social media a popularizat gradinaritul in propria curte si determina tot mai multi americani sa cumpere pesticide, care sa le protejeze gradina si recoltele.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply