Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

SUA: de ce sunt vanzarile pe mobile in scadere? (raport)

Barriers-to-Smartphone-Commerce-May2018

Asta se intreaba marketingcharts.com, in urma unui sondaj de opinie realizat in SUA („Forrester Data Consumer Technographics® North American Retail And Travel Benchmark Recontact, Q3 2017”), pe un esantion de 4.509 persoane adulte, de 18 – 88 de ani, din care reiese ca pe telefoane mobile s-au vandut doar 36% dintre produsele de retail americane din 2017, cu 7%  mai putin YoY. Raspunsul?

  • 51% dintre respondentii americani spun ca e mai usor sa faci cumparaturi pe un computer decat pe un mobil
  • 46% sunt obisnuiti sa cumpere pe computer
  • 30% cred ca ecranul smartphone-ului e prea mic si prefera ecranele mai mari ale desktop-urilor/laptop-urilor
  • 30% nu au incredere in platile mobile

In plus, conform datelor Google, site-urile mobile din sectorul de retail se incarca de peste doua ori mai greu decat timpul recomandat. De aceea, retailerii castiga de 4 ori mai mult dintr-o vizita pe desktop decat una pe smartphone (conform Adobe). Raportul marca Forrester indica faptul ca movile-ul va avea mai mult succes pe viitor datorita clientilor interesati de imbracaminte si excursii, bilete de avion/concerte si cazari la hotel (care nu au fost incluse in raportul amintit, care estimeaza vanzarile e-commerce mobile, la fel cum nu au fost incluse nici serviciile de car-sharing ca Uber si Lyft).

Raspunde la aceasta intrebare