SUA: de Black Friday 2020, Home Depot va avea 2 luni de reduceri
The Home Depot se va adapta situatiei impuse de pandemia COVID-19 si va prelungi reducerile din sezonul de toamna, anunta cnbc.com: mai exact, Black Friday va dura aproape 2 luni, in incercarea de a atrage cat mai multi clienti. Retailerul axat pe produse pentru casa si gradina va colabora cu Pinterest, pentru a oferi clientilor idei de cadouri facute in casa (DIY), dar si brazi de Craciun livrati direct acasa; in plus, ofertele vor fi afisate intai in aplicatia mobile proprie.
In al doilea trimestru al acestui an fiscal (iunie-august), Home Depot a avut vanzari online de doua ori mai mari, vanzarile din magazinele fizice americane deschise de cel putin 1 an crescand cu 25%. Si mizeaza pe faptul ca americanii vor vrea in continuare sa sarbatoreasca de Ziua Recunostintei, Craciun si Anul Nou, in ciuda pandemiei sau poate tocmai datorita acesteia, in cerc mai restrans sau cheltuind mai putin, dar axandu-se in continuare pe oferte.
Retailerii Target, Best Buy si Macy’s au transmis si ei ca se asteapta la un sezon de cumparaturi de Sarbatori mai lung ca in anii anteriori, pentru a permite clientilor sa pastreze distantarea sociala in magazinele fizice sau sa aleaga optiunea online.
Leave a reply