SUA, COVID-19: in pandemie, 59% dintre consumatori cumpara pe mobile
Pandemia generata de noul coronavirus a determinat schimbarea comportamentului de cumparare al consumatorilor. In SUA, 90% dintre adultii de 25-34 de ani prefera sa faca shopping pe mobil, noteaza emarketer.com, citand date marca App Annie, din iulie 2020, extrase dintr-un sondaj pe 1.000 de adulti americani, de peste 18 ani. Procentele sunt la fel de ridicate si in cazul celorlalti tineri, dupa cum urmeaza: 78% (18-24 de ani), 70% (35-44 de ani), 58% (45-54 de ani), 32% (55-64 de ani) si 18% (peste 65 de ani). Media la nivelul adultilor este de 59%.
Conform unui alt studiu marca App Annie, aplicatiile e-commerce au fost descarcate de 14,4 milioane de ori in Statele Unite, intre 25 martie si 4 aprilie, o crestere de 20% fata de luna ianuarie. In contextul in care multi consumatori sunt inca tematori apropo de cumparaturile in magazine fizice, traditionale, preferinta pentru shopping-ul mobile nu va disparea prea curand din peisajul post-COVID-19, spun expertii. „Ne asteptam ca efectele pandemiei sa accelereze tendintele pe termen lung apropo de utilizarea dispozitivelor mobile. Desi unele cresteri inregistrate apropo de m-commerce si alte activitati mobile nu se vor prelungi si dupa carantina, baza de la care pleaca activitatile mobile va fi mai ridicata decat ar fi fost in alte conditii”, transmite Yoram Wurmser (Analist principal eMarketer, la Insider Intelligence).
Anul acesta, numarul americanilor care si-au folosit dispozitive mobie pentru a cumpara cel putin o data ceva de pe un site sau o aplicatie mobile va ajunge la 167,8 milioane de persoane, estima eMarketer, in luna mari. Pana in 2024, cifra va fi de 187,5 milioane – adica doua treimi din populatia Americii.
Leave a reply