Platforma e-commerce BigCommerce se pregateste de listarea la Bursa
Compania BigCommerce isi pregateste oferta initiala de actiuni pentru listarea la Bursa, informeaza site-ul fool.com. Lansata in 2009, in Austin (Texas), BigCommerce este o platforma de tip SaaS asemanatoare cu Shopify: ofera comerciantilor online mici si mijlocii o serie de servicii, pe baza de abonament, cu valori cuprinse intre 30 si 300 $/luna. BigCommerce a depus la Comisia pentru Bursa si Valori Mobiliare din SUA actele necesare, care arata ca isi propune sa stranga in jur de 100 de milioane $ prin oferta initiala de actiuni.
Miscarea este una cum nu se poate mai potrivita, in contextul in care pandemia COVID-19 a determinat dublarea actiunilor Shopify, iar in februarie-martie 2020, numarul de comercianti online noi de pe platforma a fost mai mare decat in tot anul 2018.
BigCommerce gazduieste in jur de 60.000 de magazine online din 120 de tari si a avut venituri si profit (dar si pierderi nete) in crestere in ultimii 2 ani. In primul trimestru din acest an, veniturile companiei au crescut cu 30%, pana la 33,2 milioane $, o pierdere operationala de 7,5 milioane $ si 8.988 de conturi cu o valuare anuala a contractului de peste 2.000 $. In plus, valoare neta de retentie a veniturilor (Net Revenue Retention/NRR) a fost de 106% in 2019, un semn bun pentru investitori: daca aceasta valoare metrica SaaS depaseste 100% inseamna ca respectiva companie isi extinde relatiile cu clientii deja existenti.
Comentariu ( 1 )
[…] BigCommerce (care s-a listat recent la Bursa) va putea astfel ajunge la cei peste 1 miliard de utilizatori lunari frecventi ai Instagram […]