SUA: copiii de pana la 8 ani fac shopping online peste 2 ore/saptamana (studiu)
Copiii americani de pana la 8 ani petrec – in medie – 2,48 ore/saptamana facand cumparaturi online. Iar 16% dintre parinti cred ca odraslele lor sunt depedente de shoppingul online. Asta a descoperit un studiu marca WebPurify si Censuswide („Kid Commerce”), citat de retailbrew.com, realizat pe un esantion de 1.011 parinti din SUA, care au copii de pana la 18 ani.
Durata este mai mica in cazul copiilor de 9-12 ani (2,16 ore) si a celor de 13-18 ani (2,27 ore). Studiul mentioneaza ca aproape 3 din 4 (72%) parinti care au copii de 9-12 ani nu sunt de acord ca acestia sa faca achizitii e-commerce nesupravegheate. In cazul celor care au copii de 13-18 ani, procentul este de 37%.
1 din 5 respondenti a spus ca cel mic a cumparat un produs nepotrivit varstei lor, online. Parintii americani se tem cel mai mult de achizitiile nesupravegheate de produse pentru sanatatea sexuala (prezervative, jucarii sexuale) – 21%, urmate de produse de lux (19%) si lenjerie/imbracaminte nepotrivite varstei lor (16%).
Numerosi parinti americani considera ca joaca de-a cumparaturile este o idee buna, deci isi lasa copiii sa adauge produse in cosurile virtuale de shopping. Iar cei care ii lasa sa faca si achizitii spun ca cei mici invata asa sa administreze banii. Dar si ca au ajuns sa fie mai priceputi la e-commerce decat parintii lor: 19% dintre cei chestionati spun ca au fost opriti de copilul lor, cand erau pe punctul de a fi pacaliti online sau de a cumpara un produs fals.
Leave a reply