Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: clientii sunt mai multumiti de e-commerce decat de offline (raport)

E-commerce-ul a depasit offline-ul apropo de satisfactia clientelara, in SUA, informeaza digitalcommerce360.com, citand raportul anual „American Customer Satisfaction Index” (ACSI), realizat pe un esantion de 500.000 de clienti si care include peste 400 de companii din 46 de industrii si 10 sectoare economice. In 2019, retailerii online americani au ajuns pe pozitia 81 din 100 (fata de 80, in 2018) in clasamentul satisfactiei clientilor, in timp ce comerciantii traditionali, offline, din 4 categorii au ramas pe loc sau au scazut usor: retail de specialitate (cu un scor de 78), supermarketuri (78), magazine mari si de reduceri (76), magazine cu produse de ingrijire personala (76). Concluzia este ca americanii prefera cumparaturile pe Internet celor in magazinele fizice, iar distanta dintre cele doua medii se mareste.

„Clientii continua sa vaneze cea mai buna si mai la indemana experienta de shopping disponibila, iar acum online-ul este rege. Clientii pot gasi ce le trebuie mai usor si nu sunt batuti la cap de vanzatorii din magazin. Cand compari online-ul cu magazinele fizice, cel dinati iese castigator de fiecare data”, explica David VanAmburg (Managing Director la American Customer Satisfaction Index LLC).

In clasamentul retailerilor online de care americanii sunt cel mai multumiti, Amazon conduce, cu 83 de puncte (dupa ce anul trecut era pe locul 2, dupa Costco Wholesale Corp.), iar primele pozitii sunt completate de Nordstrom Inc. (82) si Etsy, Costco Wholesale Corp., HP Inc, Kohl’s Corp, Newegg Inc. si Nike Inc. (81). Comerciantii virtuali mai mici au avut cel mai mic scor in 2019, deoarece nu isi permit sa investeasca la fel de mult capital in e-commerce ca afacerile mari.

Leave a reply