SUA: cifre si tendinte e-commerce, in 2018 (infografic)
Vanzarile e-commerce au reprezentat 14,2% din totalul vanzarilor din retail, in SUA, in 2018, transmite digitalcommerce360.com, care a analizat cele mai recente cifre legate de cei mai mari retaileri online din SUA si starea e-commerce-ului american, alcatuind un infografic util si interesant. Mai jos am adunat cateva dintre informatiile relevante din document:
- retail-ul online a crescut cu 14,2% la capitolul vanzari, mentinand astfel media din ultimii 9 ani, de dupa finalul recesiunii (in perioada 2010-2018, cresterea medie a fost de 15,1% in cazul retail-ului online si de 3,8% in cazul retail-ului total)
- cea mai mare crestere procentuala online au avut-o categoriile Mancare & Bauturi (28%), Mobilier & Decoratiuni (27%), Sanatate & Frumusete (23%)
- retailerii online de top din SUA si-au crescut vanzarile la nivel mondial cu 17,6% (Amazon avand o crestere de 20%)
- top 3 retaileri online in SUA – Amazon.com, Apple Inc., Walmart Inc.
- top 3 retaileri omnichannel – Walmart, Target, Home Depot
- retailerii online aflati in curs de crestere si care au cea mai mare accelerare in domeniu sunt Nectar Sleep, Hibbett Sports, Brandless, Hubble si Lay-Z-Boy
- pe primele 100 de marketplace-uri americane s-au cheltuit, in total, 1,86 trilioane $
- de Sarbatori, 60% dintre cumparaturile virtuale s-au facut pe marketplace-uri, 48% s-au achizitionat de pe un dispozitiv mobile, 48% dintre americani au cumparat ceva si pentru ei in timp ce cautau cadouri pentru altii, 37% au cumparat pe Internet si au ridicat din magazin
Leave a reply