Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: cat s-a online cheltuit, de Black Friday 2021 (raport)

Consumatorii americani au achizitionat online produse in valoare de 8,92 miliarde $, de Black Friday 2021, conform estimarilor Adobe Analytics, citate de digitalcommerce360.com. Suma este cu 1,2% mai mica decat cea de anul trecut (9,03 miliarde $), care a fost una record, avand in vedere pandemia COVID-19. Cele 8,92 miliarde $ au insemnat o crestere de 19,8% comparativ cu Black Friday 2019 (cand online s-au vandut produse in valoare de 7,43 miliarde $). Adobe Analytics si-a bazat estimarile pe cele 1 trilion de vizite facute pe site-urile de comert cu amanuntul din SUA.

In paralel, estimarile Salesforce Inc. sunt ca americanii au cheltuit 13,4 miliarde $ pe Internet, de Black Friday 2021 (cu 5% mai mult YoY), iar la nivel mondial suma a fost de 63,4 miliarde $ (+2% YoY). Salesforce isi bazeaza evaluarea pe analiza unui numar de 1 miliard de tranzactii facute prin intermediul software-ului propriu (si include date de la 24 din top 30 cei mai mari retaileri online americani).

Numeroase voci din industria e-commerce subliniaza faptul ca amatorii de cumparaturi digitale au procedat strategic, anul acesta: au inceput sa-si faca achizitiile de Sarbatori inca de la finalul lui octombrie, cand retailerii americani au lansat primele campanii de reduceri. Ca urmare, in luna noiembrie au existat 18 zile (un numar record) de zile cu promotii, in care s-au vandut produse in valoare de peste 3 miliarde $, noteaza Adobe. Black Friday ramane o zi importanta pentru shopping-ul online, dar e ajunsa din urma de alte zile din luna noiembrie.

Avand in vedere ca majoritatea adultilor din SUA sunt vaccinati impotriva noului coronavirus, in magazinele fizice au facut cumparaturi mai multe milioane de consumatori, iar totalul sumelor cheltuite in retail au crescut: vizitele in magazinele offline au crescut cu 47,5% YoY (dar tot au ramas mai mici cu 28,3% fata de Black Friday 2019), conform Sensormatic Solutions.

Leave a reply