Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: Black Friday + Cyber Monday = 6,2 + 7,9 miliarde $

De Sarbatori, americanii vor cumpara online produse in valoare de 124,1 miliarde $, confom unui raport marca Adobe, peste 1 din 6 dolari urmand a fi cheltuit pe Internet (si echivalentul a 57% din bugetul de Sarbatori).

  • De Ziua Recunostintei s-au facut cumparaturi in valoare de 3,7 miliarde, scrie techcrunch.com, din care o treime (36,7%) pe smartphone-uri: astfel, aceasta a devenit prima zi din an cand se cumpara de 1 miliard $ pe telefoane (ceea ce de obicei se intampla doar de Cyber Monday). 54,5% din traficul pe site-urile de retail s-a facut pe tefon.
  • De Black Friday s-au cheltuit online 6,22 miliarde $, cu 23% mai mult YoY (in 2017, suma a fost de 5,03 miliarde $), noteaza techcrunch.com. Din aceasta suma, peste o treime (33,5%, adica 2,1 miliarde $) au fost cumparaturi facute pe smartphone-uri. Alte 10 procente s-au cheltuit pe tablete, deci pe mobile s-au petrecut aproape jumatate din toate tranzactiile. De Black Friday s-a cumparat aproape la fel de mult ca de Cyber Monday 2017 – ziua-record din e-commerce-ul american (6,6 miliarde $).
  • De Cyber Monday s-au cheltuit online 7,9 miliarde $, cu 19,3% mai mult fata de 2017, scrie cnbc.com. Tranzactiile pe dispozitive mobile au crescut cu 55,6% YoY, atingand vanzari de 2,2 miliarde $ in (conform Adobe), si peste jumatate dintre vizitele pe site-urile de retail au venit de pe smartphone-uri. Comezile click&collect au crescut cu 65% fata de anul trecut.

Raspunde la aceasta intrebare