SUA: Apple ofera o noua experienta de live shopping, pentru iPhone
Apple a lansat un nou tip de experienta de live shopping, pe website-ul e-commerce american propriu, citim pe chainstoreage.com. Brandul a introdus un serviciu virtual (intitulat Shop with a Specialist over Video), care face legatura dintre clientii americani care vor sa faca o achizitie de iPhone si un angajat, prin intermediul unei sesiuni de video shopping.
Serviciul ajuta clientii sa vada mai multe modele, sa descopere caracteristicile acestora si sa afle detalii despre oferte, trecerea la sistemul de operare iOS, diverse optiuni de finantare si costurile diversilor operatori de telefonie mobila din Statele Unite. Doritorii trebuie sa intre pe pagina dedicata, de pe site-ul e-commerce Apple si, dupa cateva click-uri, pot intra imediat in legatura cu un angajat Apple. Acesta din urma nu va vedea clientul, dar va fi vazut de client.
Serviciul Shop with a Specialist over Video este disponibil consumatorilor americani intre orele 07:00 si 19:00, in fiecare zi a saptamanii. In afara acestor ore de program, clientii pot contacta un angajat la telefon sau via chat, la orice ora din zi si din noapte. „Facem constant inovatii, pentru a oferi o experienta si mai personalizata clientilor nostri, carora le venim in intampinare, pentru a oferi tot ce are Apple mai bun”, a transmis presei Karen Rasmussen (Head of Retail, Apple).
Leave a reply