Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: 51% dintre consumatori cumpara haine pe Facebook si Instagram (sondaj)

Un sondaj de opinie recent, marca NPD Group (SUA), a descoperit ca peste jumatate (51%) dintre utilizatorii retelelor sociale Facebook si Instagram cumpara piese vestimentare via social media, convinsi fiind de continutul si reclamele vazute. Pinterest are aceeasi influenta asupra a 22% dintre utilizatori. Doar 17% au descoperit produse pe Twitter si doar 15% – pe TikTok.

Cosumatorii au multa incredere in experientele si recomandarile altor oameni (chiar si necunoscuti), motiv pentru care social media s-a transformat intr-un loc in care descopera produse si fac comert social. 41% dintre respondentia la sondajul amintit au spus ca au aflat despre produse noi pe Facebook, 35% – pe Instagram si 21% – pe Pinterest.

„Pandemia a accelerat cu ani buni procesul de trecere a comertului cu amanuntul de la magazinele fizice, la cumparaturile online. Fie ca suntem sau nu gata, in perioada in care consumatorii au stat acasa, anul trecut, retailing-ul din zona de Fashion a trebuit sa se adapteze, iar aceasta adaptare s-a facut rapid. Odata cu aceasta evolutie, s-au schimbat si cumparaturile facute din impuls. Pe masura ce platformele digitale vor usura si mai mult achizitiile (vezi cumparaturile cu un singur click si capacitatea de a cumpara instant), retelele sociale vor fi si mai importante, apropo de cumparturile din impuls”, noteaza Maria Rugolo (Apparel Industry Analyst, NPD).

Sondajul a descoperit ca tinerii de 13-24 de ani sunt cei mai predispusi la a face achizitii neplanuite, in timpce dau scroll in social media (1 din 3 face asa cumparaturi din impuls). 12% au spus ca au facut o achizitie neplanuita, 17% – ca nu sunt opusi acestui tip de achizitii si doar 6% – ca nu ar mai cumpara produse de Fashion din social media, pe viitor.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply