Studiu de caz: cum si-a crescut BenefitCosmetics.com rata de checkout cu 82%, in Marea Britanie
Echipa Benefit Cosmetics a apelat la serviciile Bolt, inainte de Sarbatori, in 2022, pentru a modifica experienta de checkout de pe BenefitCosmetics.com, in toate tarile in care activeaza. In Marea Britanie, rezultatele au fost impresionante, citim pe bolt.com: o crestere de 22,5% a vizitatorilor unici, una de 24,5 a ratei de conversie si una de 82% a ratei de checkout!
Condusa de Ursula Casserly (UK Ecommerce Manager, Benefits Cosmetics), echipa amintita a avut mai mult control asupra modificarilor dorite si aceasta spune ca One-Click Checkout de la Bolt este varianta perfecta pentru magazinele online care vand pe plan international si care isi doresc sa obtina un checkout fara obstacole. Sistemul localizeaza automat limba, moneda si campul adresei cumparatorului, fara a sacrifica experienta clientelara.
Integrarea noului sistem pe site a avut loc inainte de Sarbatori, in 2022 (o perioada intensa pentru magazinele online – de exemplu, in Q4 2021, aproape 80% dintre comenzile digitale mobile din Marea Britanie au fost abandoante la checkout!). Iar Ursula spune ca lansarea a avut loc fara probleme, inainte de inceperea nebuniei online. Website-ul britanic a fost vizitat de mai multe persoane, care deveneau clienti, iar ratele de conversie nu au scazut nici dupa Sarbatori.
In plus, britanicii sunt atrasi de procesul mobile-friendly de checkout si de posibilitatea de a folosi metode de plata alternative. Conform unui studiu marca PayPal, aproape trei sferturi dintre consumatorii din tara insulara prefera sa faca shopping pe dispozitive mobile. Pe viitor, Benefit Cosmetics ar putea integra pe site si sistemul Bolt Checkout Everywhere, care le-ar permite sa transforme canalele social media proprii intr-unele shoppable, cu un singur click. O caracteristica interesanta si utila, avand in vedere ca din ce in ce mai multe persoane descopera produse de infrumusetare pe retelele sociale.
Leave a reply