Statistici Black Friday 2018 (16 noiembrie)
Mai jos descoperiti informatii la cald despre editia din acest an a Black Friday, de pe gpec.ro si din comunicatele de presa trimise de evoMAG si PayU Romania.
evoMAG:
- traficul total, de la startul campaniei si pana la ora 09:00 – 115.000 de unici
- de la startul campaniei si pana la ora 09:00, 70% dintre comenzi au venit de pe mobil
- pana la ora 08:00, peste 1.500 de comenzi au plecat catre clienti
- pana la ora 09:00, site-ul a avut peste 15.000 de produse comandate, cu un varf de peste 25.000 de unici simultan, la ora 00:05
- stocul de Black Friday a fost suplimentat cu peste 9.000 de produse
- valoarea medie a unei comenzi a crescut cu 10% YoY, pana la aproape 1.000 de lei
- pentru aproape un sfert dintre produsele comandate (24%), clientii au ales plata in rate
- pana la ora 13:00 au fost inregistrate peste 20.000 de produse comandate si peste 150.000 de unici/site
- in primele doua runde de reduceri au fost vanzari de 3,5 milioane €
- fost vanzari de 1,1 milioane € (pana la ora 17:00, peste 50% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat)
- peste 280.000 de vizite/site
- cel mai scump produs cumparat a fost un televizor 4K Samsung (16.999 lei)
eMAG.ro:
- in prima ora au fost comenzi de 130 milioane de lei, cu 40% mai mult YoY
- la ora startului (06:56), peste 200.000 de clienti erau inregistrati in aplicație
- 8.200 produse s-au vandut dupa 1 minut
- in 12 secunde s-au vandut produse de 1 milion de lei
- cel mai scump produs cumparat – 600 de lei
FashionDays.ro:
- in prima ora – peste 150.000 de vizitatori, care au facut 16.000 de comenzi, de 6 milioane de lei
- s-au comandat 40.000 de produse
- cea mai mare comanda – 6.407 de lei (55 de produse)
- au fost inregistrate 63.000 de comenzi
- au fost achizitionate 170.000 de produse, cu peste 20% mai mult YoY
- valoarea comenzilor – 25,5 milioane de lei (+40% YoY)
Vegis.ro:
- campania a depasit, pana la ora 13:00 volumul si valoarea totala a comenzilor de anul trecut:900 de comenzi, de peste 156.000 de lei
- din totalul de comenzi, 40% s-au facut pe mobil
- cea mai mare comanda inregistrata – 1.776 de lei
- comanda medie – 180 de lei
Vivre.ro:
- in primele 12 ore de la lansarea campaniei s-au comandat peste 22.000 de produse (75% din totalul produselor vandute de Black Friday in 2017)
- cel mai mare trafic – pe dispozitive mobile (75% din total), +31% YoY
F64.ro:
- la 16:15 au fost inregistrate comenzi de 1.150.000 €, cifra comparabila cu cea din 2017
- 33% din totalul comenzilor au fost achitate cu cardul
PayU Romania:
- minutul de aur – 06:56 (135 de tranzactii)
- totalul volumelor achitate online pana la ora 16:30 a depasit rezultatele din intreaga zi de Black Friday 2017
- top 3 tranzactii inregistrate in platforma PayU Romania: 635 lei (aur), 48.881 lei (echipamente si accesorii foto), 46.970 lei (IT&C)
- valoarea totala a tranzactiilor platite online prin PayU – peste 157 milioane de lei (+43% YoY)
- valoarea totala a tranzactiilor realizate – peste 1 miliard de lei (platite online si cu numerar, la livrare)
- numar de tranzactii online – 235.972 (+60% YoY)
- categoriile preferate de produse se mentin: produsele IT&C, fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii); turismul castiga si el din ce in ce mai mult teren
- printre principalele tari de unde s-a cumparat in Romania se numara Marea Britanie, Ungaria, Germania
Leave a reply