Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Statistici Black Friday 2018 (16 noiembrie)

Mai jos descoperiti informatii la cald despre editia din acest an a Black Friday, de pe gpec.ro si din comunicatele de presa trimise de evoMAG si PayU Romania.

evoMAG:

  • traficul total, de la startul campaniei si pana la ora 09:00 – 115.000 de unici
  • de la startul campaniei si pana la ora 09:00, 70% dintre comenzi au venit de pe mobil
  • pana la ora 08:00, peste 1.500 de comenzi au plecat catre clienti
  • pana la ora 09:00, site-ul a avut peste 15.000 de produse comandate, cu un varf de peste 25.000 de unici simultan, la ora 00:05
  • stocul de Black Friday a fost suplimentat cu peste 9.000 de produse
  • valoarea medie a unei comenzi a crescut cu 10% YoY, pana la aproape 1.000 de lei
  • pentru aproape un sfert dintre produsele comandate (24%), clientii au ales plata in rate
  • pana la ora 13:00 au fost inregistrate peste 20.000 de produse comandate si peste 150.000 de unici/site
  • in primele doua runde de reduceri au fost vanzari de 3,5 milioane €
  • fost vanzari de 1,1 milioane € (pana la ora 17:00, peste 50% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat)
  • peste 280.000 de vizite/site
  • cel mai scump produs cumparat a fost un televizor 4K Samsung (16.999 lei)

eMAG.ro:

  • in prima ora au fost comenzi de 130 milioane de lei, cu 40% mai mult YoY
  • la ora startului (06:56), peste 200.000 de clienti erau inregistrati in aplicație
  • 8.200 produse s-au vandut dupa 1 minut
  • in 12 secunde s-au vandut produse de 1 milion de lei
  • cel mai scump produs cumparat – 600 de lei

FashionDays.ro:

  • in prima ora – peste 150.000 de vizitatori, care au facut 16.000 de comenzi, de 6 milioane de lei
  • s-au comandat 40.000 de produse
  • cea mai mare comanda – 6.407 de lei (55 de produse)
  • au fost inregistrate 63.000 de comenzi
  • au fost achizitionate 170.000 de produse, cu peste 20% mai mult YoY
  • valoarea comenzilor – 25,5 milioane de lei (+40% YoY)

Vegis.ro:

  • campania a depasit, pana la ora 13:00 volumul si valoarea totala a comenzilor de anul trecut:900 de comenzi, de peste 156.000 de lei
  • din totalul de comenzi, 40% s-au facut pe mobil
  • cea mai mare comanda inregistrata – 1.776 de lei
  • comanda medie – 180 de lei

Vivre.ro:

  • in primele 12 ore de la lansarea campaniei s-au comandat peste 22.000 de produse (75% din totalul produselor vandute de Black Friday in 2017)
  • cel mai mare trafic – pe dispozitive mobile (75% din total), +31% YoY

F64.ro:

  • la 16:15 au fost inregistrate comenzi de 1.150.000 €, cifra comparabila cu cea din 2017
  • 33% din totalul comenzilor au fost achitate cu cardul

PayU Romania:

  • minutul de aur – 06:56 (135 de tranzactii)
  • totalul volumelor achitate online pana la ora 16:30 a depasit rezultatele din intreaga zi de Black Friday 2017
  • top 3 tranzactii inregistrate in platforma PayU Romania: 635 lei (aur), 48.881 lei (echipamente si accesorii foto), 46.970 lei (IT&C)
  • valoarea totala a tranzactiilor platite online prin PayU – peste 157 milioane de lei (+43% YoY)
  • valoarea totala a tranzactiilor realizate – peste 1 miliard de lei (platite online si cu numerar, la livrare)
  • numar de tranzactii online – 235.972 (+60% YoY)
  • categoriile preferate de produse se mentin: produsele IT&C, fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii); turismul castiga si el din ce in ce mai mult teren
  • printre principalele tari de unde s-a cumparat in Romania se numara Marea Britanie, Ungaria, Germania

Raspunde la aceasta intrebare