Alibaba a batut iar recordul cu Singles’ Day: vanzari de 30,8 miliarde $!
Asa cum am scris deja, Alibaba a avut planuri mari pentru editia cu nr. 10 a Singles’ Day, mega-evenimentul de shopping anual chinezesc. Planuri care i-au iesit, citim pe cnbc.com: de Singles’ Day, in 24 de ore, s-au vandut produse in valoare bruta de 30,8 miliarde $ (adica 213,5 miliarde yuani), cu 27% mai mult YoY (in 2017, cifra fusese de 25,4 miliarde $, un record istoric!). Procentul de crestere este insa mai mic decat cel de anul trecut, cand acesta a fost de 39%.
La primul miliard s-a ajuns rapid – dupa numai 1,25 minute de la startul mega-evenimentului de cumparaturi online asiatic (la care au fost prezente Miranda Kerr si Mariah Carey, alaturi de fondatorul Jack Ma). Dupa o ora, s-a trecut de 10 milioane $ (cifra l-a care s-a ajuns cu 5,21 minute mai repede decat acum 12 luni).
Comparativ, Prime Day-ul Amazon din iulie ar fi generat, estimativ (compania nu face publice cifrele exacte), 4 miliarde $, din vanzarea a 100 de milioane de produse in 17 tari. Iar in weekendul de Black Friday, combinat cu Cyber Monday (23 – 26 noiembrie), se estimeaza ca se va ajunge la 14,95 miliarde $, pe 4.500 de site-uri americane.
Leave a reply