Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in Italia, in 2016 (raport)

italy

In Italia, Generatia Y prefera sa se bazeze pe recomandarile prietenilor, nu pe documentarea online, iar aproape 65% dintre italieni sunt dispusi sa recomande amicilor bunuri/produse cumparate pe Internet. Asta a descoperit raportul marca ecommercefoundation.org, „Ecommerce Report Italy 2017”.

Alte cifre relevante din document gasiti mai jos:

1

  • 83% din populatia Italiei este online, iar cei mai multi cumparatori pe Internet sunt persoane de 35 – 44 de ani (aceeasi grupa de varsta care a folosit cel mai mult smartphone-ul pentru cumparaturi online, in H1 2016)
  • 7% dintre afacerile italiene au vandut ceva online anul trecut
  • 41% dintre companii vand pe marketplace-uri
  • PIB-ul italian a fost de 1,5 trilioane € in 2016, din care 1,22% a venit din e-commerce
  • in medie, e-shopper-i frecventi cheltuie 1.382 €/an pe cumparaturi online
  • m-commerce-ul a reprezentat 30% din vanzarile de retail online in H4 2016
  • aproape 63% dintre clientii online au cumparat produse tangibile
  • cele intangibile sunt cumparate mai mult pe smartphone-uri
  • documentarea online in legatura cu produse/servicii a scazut in ultimii ani, dar 48% dintre italieni se documenteaza aproape de fiecare data cand vor sa achizitioneze ceva, folosind informatii de la retaileri sau producatori, iar 42% folosesc site-uri de comparare a preturilor si citesc review-uri inainte de a face majoritatea cumparaturilor pe Internet
  • 95% nu sunt influentati deloc de reclame pe site-uri, in aplicatii si in social media
  • 37% dintre italieni cumpara si din tara, si transfrontalier
  • 92% prefera livrarea la birou si/sau acasa
  • metoda preferata de plata este PayPal
  • Chrome este browserul preferat
  • Facebook este reteaua sociala preferata

Raspunde la aceasta intrebare