Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in Spania, in 2016 (raport)

spain

Rapoartele ecommercefoundation.org despre starea e-commerce-ului, in 2016, in cele mai importante tari europene – ca Marea Britanie, Franta si Germania – continua cu Spania. „Ecommerce Report Spain 2017” noteaza faptul ca 54% dintre spanioli au cumparat ceva online in 2016, e-commerce-ul de aici consolidandu-se datorita cumparaturilor pe dispozitive mobile (25% dintre vanzarile pe Internet au fost pe mobile) si a retailerilor care s-au adaptat epocii digitale. Spaniolii urasc costurile ascunse si reclamele online, dar sunt pasionati de site-urile comparatoare de preturi, 71% dintre cumparatorii online folosindu-se inainte de aproape fiecare comanda.

Alte informatii relevante extrase din raportul amintit:

  • PIB-ul spaniol a fost de 1,1 trilioane €, dintre care 3,6% au fost venituri din e-commerce
  • in 2016, cifra de afaceri e-commerce a fost de 23,9 miliarde €
  • cele mai populare site-uri e-commerce sunt Amazon, Carrefour si eBay
  • 11% dintre afacerile spaniole au vandut ceva online, oamenii alegand sa cumpere pe Internet deoarece cauta anumite produse, o anumita calitate si vor sa poata alege dintr-o varietate de oferte
  • cele mai populare categorii de produse cumparate online de spanioli sunt imbracamintea/incaltamintea (40%) si electrocasnicele (38%)
  • 52% dintre consumatorii online au cumparat doar din tara lor, iar 41% dintre ei au facut achizitii si in Spania, si transfrontalier
  • aproape 68% dintre spanioli citesc review-uri sau blog-uri inainte de mai toate comenzile online, pentru a se documenta

    1

  • cosurile sunt abandonate din cauza costurilor ascunse de catre 44% dintre spanioli
  • 88% dintre e-shopper-i folosesc computerele pentru a cumpara pe Internet, iar 9% isi folosesc smartphone-ul (iar 30% din populatie a cumparat ceva online pe telefon, in decembrie 2016)
  • majoritatea consumatorilor se asteapta la livrare in 3 – 5 zile
  • 93% dintre ei nu cumpara niciodata dand click pe reclame din social media, site-uri sau aplicatii
  • Facebook este cea mai utilizata retea sociala
  • Chrome este browser-ul preferat
  • PayPal este metoda preferata de plata a cumparaturilor online (42%), pe locul doi plasandu-se cardul de debit/credit (37%); doar 13% dintre spanioli platesc la livrare

Raspunde la aceasta intrebare