Starea e-commerce-ului in India, in 2018 (raport)
Cifra de afaceri e-commerce a fost de 25,08 miliarde $, in India, in 2018 (cu 25% mai mare YoY) si urmeaza sa atinga suma de 32,3 miliarde $ in 2019, noteaza „Ecommerce Report: India 2019”, care a fost publicat recent de ecommercewiki.org. Alte informatii relevante din raportul amintit:
- 40% din populatia de 1,35 miliarde de persoane a folosit Internetul in 2018; in 2019, procentul va urca la 31% (1,37 miliarde de indieni)
- principalul dispozitiv utilizat de indieni pentru a intra online este telefonul mobil (74,43%)
- 42,1% din populatia online a facut shopping virtual (in 2019, procentul urmand sa urce la 47,9%), majoritatea cumparatorilor fiind persoane de 25-34 de ani (37%) si barbati (71%)
- suma medie cheltuita online de fiecare indian a fost de 110 $
- 50% dintre e-shopperi citesc intotdeauna review-urile online de produs inainte de a cumpara ceva
- cel mai des, indienii cumpara pe Internet telefoane si accesorii (64%), urmate la mare distanta de imbracaminte barbateasca (8%)
- cea mi utilizata metoda de plata este portofelul electronic (37,5%), urmata de plata la livrare, cash (31%) si plata prin card (22,6%); pana in 2023, se estimeaza ca e-wallet-ul va acapara 71,5% din piata platilor online
- aplicatii mobile pentru shopping folosesc 33% dintre cumparatorii online de 27-37 de ani, 30% dintre cumparatorii online de 18-26 de ani si 25% dintre cumparatorii online de 38-52 de ani
- doar 6% dintre indieni au facut cumparaturi transfrontaliere
Leave a reply