Raspunsuri ( 2 )

  1. Una din cele mai importante tehnici este sa-ti servesti abonatii cu ceea ce isi doresc. Trebuie sa ai un mesaj comercial puternic, nu doar sa faci un newsletter care sa arate frumos, sa fie tehnic bine executat.

    Mesajul comercial trebuie sa aibe “call to action”, sa aibe toate elementele de marketing de tipul: pret taiat, pret netaiat, cat anume economisesti, ce cadou oferi, de ce este acel produs mai deosebit decat altele, de ce ar trebui sa-l cumperi.

    O alta tehnica este accea a segmentarii bazei de date. Si in acestfel chiar ajungi sa servesti fiecare abonat cu ceea ce vrea el. Poti face un segment al celor ce si-au cumparat un laptop si sa le trimiti in newsletter o reclama la genti si accesorii de laptop. In acest fel te asiguri ca vor cumpara mai multi abonati ce le propui, daca reclama nu e trimisa orbeste, adica aceeasi reclama la toti abonatii.

    Si nu in ultimul rand, desi poate mai greu de realizat tehnic, ai putea sa testezi subjectul newsletterului. Faci 2 versiuni, in rest nu schimbi nimic, dar pui 2 subject-uri. Trimiti la 1000 de abonati subjectul 1 si la 1000 de abonati subjectul 2. Newsletterul care a generat (si aici pui ce KPI vrei sa masori) va fi castigatorul, si la restul de 30.000 de abonati va pleca acel email care are, cel putin teoretic, sanse sa converteasca mai bine.

  2. 1. Folosesc targetare comportamentala pe drive&default produse din portofoliu
    2. Selectez lista de clienti ce au facut anumite actiuni pe site (definite in prealabil) si s-au calificat in etapa de “sunt in faza de achizitie am nevoie de un imbold”
    3. Trimit un newsletter catre acesti clienti calificati care sa respecte toate indicatiile scrise de Liviu Taloi mai sus

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.