Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Solutia Innoship, implementata de evoMAG.ro, a redus costurile de livrare cu 15%

De la inceputul lui 2021, retailerul online evoMAG.ro a integrat tehnologia Innoship (agregatorul de servicii de curierat nr. 1 din Romania), ca parte a strategiei de imbunatatire a experientei clientilor si de reducere a timpilor de livrare a comenzilor. Rezultatul acestei implementari a fost eficientizarea costurilor de livrare cu circa 15%, anunta evoMAG.ro, intr-un comunicat de presa.

Innoship automatizeaza procesul de livrare al comenzilor  evoMAG.ro si optimizeaza interactiunea dintre magazinul online si companiile de curierat folosite de acesta. Retailerul online se alatura, astfel, celor peste 70 de clienti medii si mari (companii de retail, e-commerce si distributie), care au ales platforma Innoship, in primul an de la lansarea acesteia.

Printre principalele beneficii ale solutiei Innoship se numara:

  • optimizarea costurilor – solutia eficientizeaza costurile, analizand performanta serviciilor de curierat din intreaga arie geografica, prin intermediul algoritmilor avansati de machine learning
  • agregatorul API curieri – implementarea API-ului Innoship faciliteaza accesul imediat catre orice curier din piata locala sau internationala fara costuri suplimentare de interconectare sau mentenanta; astfel, complexitatea tehnica de integrare cu sistemele curierilor si serviciile acestora este indepartata
  • vizibilitatea unitara si in timp real a comenzilor – gestionarea comenzilor de livrare se realizeaza intr-un mod mult mai simplu si eficient, analizand intr-un singur panou de control performanta companiilor de curierat si a fluxurilor de date; aceasta functionalitate permite decizii de business corecte si rapide
  • notificari automate si personalizate – experienta clientului in etapa de post-vanzare este extrem de importanta, de aceea notificarile automate si personalizate transmise prin sistemul Innoship le ofera clientilor finali informatii in timp real apropo de procesul de livrare a comenzilor
  • flexibilitate in alocarea dinamica a comenzilor – prin modulul avansat de reguli, ofera usurinta in implementarea particularitatilor specifice modelului de business

„Acordam foarte mare atentie experientei clientilor, iar prin parteneriatul cu Innoship ne dorim sa le putem oferi livrari mai rapide, eficientizand, in acelasi timp, costurile cu circa 15%, printr-o alocare dinamica a comenzilor catre curieri. Vizibilitatea completa pe fluxul de livrare, cu alerte in timp real, cand apar situatii neprevazute, ne ofera un grad mai mare de adaptabilitate si flexibilitate, si ne sprijina demersul de a satisface si mai bine nevoile clientilor nostri”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro).

„Parteneriatul cu evoMAG se inscrie in strategia noastra de dezvoltare in directia asocierii cu companii medii si mari, intr-un context propice pentru a ne aduce contributia la evolutia industriei de eCommerce. Prelucram, in prezent, peste 35.000 de comenzi zilnic, iar pana la finalul anului ne asteptam sa depasim 75.000 de comenzi in fiecare zi, de la peste 250 de clienti, ca urmare a ratei accelerate de adoptie a tehnologiei Innoship”, completeaza Dan Ungureanu (foto, Cofondator Innoship).

La mai putin de 8 luni de la investitia de tip Seed (sustinuta de fondul de investitii cu capital de risc GapMinder VC), Innoship a devenit agregatorul de servicii de curierat nr. 1 din Romania, ca urmare a ritmului alert de adoptie pe piata. Innoship optimizeaza interactiunile dintre retaileri si curieri, eficientizand costurile aferente serviciilor de curierat cu pana la 25% si crescand performanta de livrare cu pana la 15% printr-o alocare dinamica a comenzilor, in functie de criteriile selectate de retailer in platforma.

Leave a reply