Amazon vrea sa vanda online servicii de montaj mobila si electrocasnice
Amazon.com va testa un serviciu premium, in cadrul caruia cureierii vor livra, despacheta, asambla si monta mobilierul si electrocasnicele comandate online, conform unor informatii interne, citate de bnnbloomberg.ca. Testul va avea loc in Virginia si alte doua locatii (ale caror nume nu se cunosc) si este menit sa ajute gigantul online sa concureze cu rivali ca Wayfair, Best Buy, Home Depot si Lowe’s, care ofera deja optiuni similare. Amazon are deja in portofoliul propriu Amazon Home Services, care ajuta clientii sa angajeze muncitori prin intermediul site-ului companiei.
Ideea vine la fix, in contextul in care pandemia COVID-19 a determinat consumatorii sa cumpere tot mai multe piese de mobilier destinate biroului de acasa si s-au obisnuit sa faca achizitiile online, de acasa (fara a mai testa inainte o canapea, de exemplu, intr-un magazin fizic). In SUA, achizitiile e-commerce de mobilier si produse pentru casa au crescut cu 41%, in 2020, ajungand la suma de 36,1 miliarde $ (conform Coresight Research).
Acest viitor serviciu de montajul mobilier nu a fost confirmat de catre Amazon, refuzand sa comenteze zvonul. Compania ofera momentan livrare programata pentru achizitiile voluminoase de mobilier si electrocasnice, pana in camera aleasa de client (la subsol, in sufragerie, in baie, etc.), dar cumparatorii sunt adesea dezamagiti de faptul ca primesc ditamai coletul, iar apoi trebuie sa asambleze singuri continutul acestuia.
Noul serviciu ar urma sa ofere cumparatorilor si posibilitatea de a trimite imediat inapoi obiectul cumparat, daca nu sunt multumiti de acesta, dupa deschiderea coletului de catre angajati. Acestia ar uma sa fie invatati sa instaleze produsele incluse in noul serviciu, dar chat room-urile online sunt deja pline de soferi ingrijorati pe tema asta: soferii Amazon nu cred ca instructajele vor fi suficient de bine facute, ca locuientele aglomerate sau in care accesul se face greu, pe scari inguste, le vor ingreuna noile sarcini sau se tem ca se vor imbolnavi de COVID-19, deoarece clientii au tendinta de a le sufla in ceafa atunci cand livreaza un colet.
Leave a reply