SocialPedia 73: Despre e-commerce de Black Friday, cu Cosmin Daraban si Raluca Georgescu

Tema editiei 73 a SocialPedia (care are loc pe 21 octombrie, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din Bucuresti) este „E-Commerce for Black Friday”, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul gratuit este dedicat tuturor pasionatilor lumii digitale si se va axa pe cum construiesti campanii eficiente de Black Friday, cum integrezi social media in strategia ta de vanzari si ce tactici pot transforma traficul sezonier in clienti loiali.
Romania are un potential tot mai vizibil: avem peste 1 milion de afaceri mici si mijlocii active si (conform unui raport recent al Comisiei Europene) una dintre cele mai mari rate de intentie antreprenoriala din UE, cu aproape 30% dintre adulti care isi doresc sa isi deschida o afacere in urmatorii 3 ani.
Speakerii acestei editii sunt:
- Raluca Georgescu (Fondator si CEO MTH Digital) – specialist si trainer in digital marketing si e-commerce (in cadrul GPeC, Entrepreneurship Academy, SNSPA si Harbour Space), cu peste 20 de ani de experienta, conduce o echipa de specialisti in cadrul agentiei de digital marketing full-service MTH Digital, unde implementeaza campanii cu bugete de peste 10 milioane € anual
- Cosmin Daraban (CEO si Cofondator Gomag) – specializat in marketing si comert online, CRO (optimizarea ratei de conversie) si tehnici de crestere a traficului si vanzarilor, conduce platforma Gomag, care sustine peste 4.200 de magazine digitale din toate industriile
Subiectele abordate la SocialPedia 73, alaturi de speakeri:
- Cum te pregatesti pentru Black Friday – strategie, continut, bugete si timeline
- Cum arata un funnel eficient de vanzari online
- Ce tipuri de campanii performeaza cel mai bine in social media
- Ce inseamna retentia clientilor dupa Black Friday
- Cum se schimba comportamentul de cumparare in 2025 si ce trebuie sa stii despre AI, video si social commerce
- Exemple si studii de caz din campanii reale
„Black Friday este momentul in care strategiile se vad cel mai clar, fie ca vorbim despre performanta, continut sau relatia cu clientii. La SocialPedia 73 ne dorim sa oferim antreprenorilor, specialistilor si creatorilor din digital o imagine realista asupra modului in care se construiesc campanii eficiente de eCommerce, bazate pe date, creativitate si intelegerea a comportamentului consumatorilor. Este o editie in care invatam cum sa transformam agitatia din jurul Black Friday intr-un plan de crestere pe termen lung”, transmit organizatoarele evenimentului, Sabina Cornovac si Iulia Stanescu.
Inscrierile gratuite se fac aici.
Leave a reply