Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SocialPedia 67: Despre obiectii in social media si planificare in business, cu Andrei Dunuta si Mihaela Ionescu

Tema editiei 67 a SocialPedia (care are loc pe 18 februarie 2025, de la 18:30, la Restaurant Monarh din Bucuresti) este „Let’s Plan for 2025 – Business & Digital”, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul gratuit este dedicat tuturor pasionatilor lumii digitale si te va invata mai multe despre planificare si organizare in digital si in business, pentru a reusi sa fim mai eficienti la job sau in antreprenoriat.

Speakerii acestei editii sunt:

  • Andrei Dunuta (Antrenor de vanzari & Public Speaking, Fondator „Arta de a NU vinde” si organizatorul singurului campionat national de Elevator Pitch) – i-au trecut prin mana in cei 15+ ani de experienta peste 20.000 de oameni si iti poate arata cum sa creezi continut video care convinge pe social media
  • Mihaela Ionescu (Self-leadership & business coach si Fondator Organize.inc podcast) – antreprenor de aproape 5 ani si creator de continut educational si motivational, si-a luat misiunea de a ajuta oamenii sa faca mai multa lumina in viata lor aglomerata, sa obtina claritate in viata si in business, daca au unul

Cei doi invitati vor impartasi tips & tricks despre o mai buna planificare a businessului si a vietii personale, precum si despre cum sa ne setam prioritati relevante. In plus, vom descoperi cum sa raspundem intr-un mod eficient tuturor obiectiilor din social media atunci cand suntem intr-un proces de vanzare.

Subiectele abordate la SocialPedia 67, alaturi de speakeri:

  • Cum raspunzi obiectiilor din vanzari atunci cand lucrezi in social media?
  • Ce raspunzi atunci cand ti se spune „E prea scump!”?
  • Ce strategii de sales se potrivesc cel mai bine businessului tau digital?
  • Cum iti organizezi viata profesionala atunci cand esti antreprenor sau freelancer? Dar cand lucrezi in digital?
  • Cat de important este sa ai o lista de to do bine organizata?
  • Cum sa nu mai procrastinezi si cum te mobilizezi atunci cand simti ca nu ai chef?
  • Cum iti planifici eficient workflow-ul in social media zilnic, saptamanal si lunar?

„Prima conferinta SocialPedia a anului aduce in prim-plan doua subiecte extrem de importante pentru antreprenori si specialistii in social media. „Cum raspund obiectiilor din social media si ce raspund atunci cand mi se spune ca este prea scump?” si „Cum reusesc sa imi organizez business-ul, astfel incat sa imi ramana timp si pentru viata personala?” – sunt doua dintre intrebarile pe care ni le punem cu totii des. Pe 18 februarie, cei doi invitati de la SocialPedia 67 ne raspund la aceste intrebari intr-un mod practic, aplicat, cu solutii care pot fi implementate imediat”, transmit organizatoarele evenimentului, Sabina Cornovac si Iulia Stanescu.

Inscrierile gratuite se fac aici.

Leave a reply