3 retaileri care nu vor fi daramati de Amazon
Amazon este cel mai mare retailer online din SUA si ameninta restul pietei e-commerce cu investitiile sale, ca cea in Whole Foods (companie a carei achizitie va fi definitivata saptamana aceasta) – ale carei preturi vor scadea, a anuntat gigantul din Seattle, speriind competitia din domeniul alimentar.
Dar nu toti retailerii vor fi zdrobiti de avalansa Amazon, citim pe mobile.nytimes.com. In SUA, vanzarile online au reprezentat 9% din totalul pietei de retail (adica in jur de 111 miliarde $), in H2 2017 (aprilie – iunie), conform Biroului de Statistica al Statelor Unite. Aceasta piata de retail valoreaza 1,3 trilioane $. In buzunarele Amazon au intrat doar 22 miliarde $, deci sunt destui verzisori pe care se pot lupta restul comerciantilor de pe continentul nord-american.
Investitorii cred ca brand-uri ca Ross Stores (lant de magazine offline cu produse ieftine de imbracaminte si incaltaminte, decoratiuni interioare, cosmetice si jucarii, al doilea ca marime de acest tip, după TJX Companies), Home Depot (retailer care vinde online si offline unelte, materiale de constructii, decoratiuni pentru casa si gradina) si AutoZone (al doilea cel mai mare retailer de accesorii si piese auto din SUA) vor rezista cu succes.
Datele Thomson Reuters Eikon indica faptul ca expertii estimeaza ca valoarea actiunilor Amazon va creste de 1,5 ori pana in 2020, cand va avea venituri de aproape 300 miliarde $. Si ca brand-urile amintite anterior vor sta la fel de bine: Ross Stores va avea vanzari mai mari de 1,4 ori, Home Depot – de 1,8 ori, iar AutoZone – de 1,5 ori.
Leave a reply