Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SMSO estimeaza cresterea cu 50% a marketingului mobil, pe final de an si anunta pachete speciale

Platforma de servicii de mobile marketing si SMS pentru companii SMSO transmite, intr-un comunicat de presa, ca in luna decembrie se inregistreaza cifre record in ceea ce priveste volumul de SMS-uri trimise. „Ne asteptam ca in aceasta perioada traficul sa creasca cu pana la 50% fata de lunile anterioare. De asemenea, fata de anul precedent, ne asteptam la un consum mai mare de SMS-uri, dat fiind faptul ca vanzarile s-au mutat semnificativ in mediul online, iar interactiunea directa din magazin a scazut”, transmite Catalin Sporis (foto, Fondator SMSO).

In alte perioade ale anului, companiile au – in medie – un flux de 2-4 SMS-uri/luna. Dar sezonul de iarna este unul al promotiilor, iar afacerile au un interes crescut pentru a promova campaniile pregatite. De aceea, campaniile prin SMS pot reprezenta una din strategiile prin care mesajele ajung repede si eficient la consumatorii vizati. Ele cresc exponential fluxul de SMS-uri, dat fiind faptul ca pentru fiecare mesaj trimis este generata o serie de alte 4 SMS-uri cu scop operational (cele de confirmare si livrare a comenzii, cele bancare si de procesare a platilor). Deoarece pandemia COVID-19 a redus semnificativ mobilitatea, specialistii SMSO recomanda magazinelor offline sa foloseasca campaniile SMS targetate, pentru a anunta promotiile si ofertele din aceasta perioada. Mesajul este citit, in medie, in cel mult 3 minute, ceea ce face ca acest tip de campanii sa aiba o eficacitate crescuta.

De la un an la altul, comunicarea prin SMS este din ce in ce mai adoptata de companii. Chiar si cele cu profil B2B apeleaza tot mai mult la astfel de servicii, prin intermediul carora tin legatura cu partenerii de afaceri sau cu angajatii. Aceste companii sunt preponderent din domeniul serviciilor financiare de leasing, transporturi, IT si altele. Pentru ca aceste campanii prin SMS sa fie eficiente, specialistii SMSO recomanda companiilor sa fie atente la frecventa cu care sunt trimise, relevanta informatiilor pentru consumatori, dar si oferirea de avantaje in exclusivitate pentru acest canal de comunicare. De asemenea, extrem de important este ca mesajele sa fie trimise in intervalul orar 09:00-19:00, in asa fel incat sa coincida cu intervalul alocat orelor de munca.

SMSO a pregatit reduceri speciale pentru luna aceasta, pentru comerciantii care vor sa apeleze la acest canal de comunicare. Oferta include 3 pachete speciale (Bronze, Silver si Gold), fiecare continand un bonus de SMS-uri, la cost standard. Preturile sunt urmatoarele: pachetul Bronze (bonus de 500 de SMS-uri, la un cost de 175 €), pachetul Silver (bonus de 1.000 de SMS-uri, la 360 €), pachetul Gold (bonus de 2.000 de SMS-uri, la  1.100 €). Costul unui SMS oscileaza intre 0,029 si 0,026 €. Pagina de campanie este disponibila aici.

Leave a reply