Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SMSO: de Black Friday 2024 (8 noiembrie), s-au trimis peste 800.000 de SMS-uri

Black Friday 2024 a confirmat importanta comunicarii rapide si eficiente, pentru a ajunge la cat mai multi cumparatori, transmite SMSO (platforma SaaS de comunicare prin SMS si furnizor de servicii de mobile marketing), intr-un comunicat de presa. Mesajele SMS sunt deschise in proportie de 98%, cele mai multe sunt citite in primele 3 minute de la primire, nu necesita conexiune la internet si sunt compatibile cu toate telefoanele. In plus, costurile reduse si rata ridicata de conversie fac din SMS unul dintre cele mai eficiente canale de marketing.

Anul acesta, in Romania, Black Friday a fost organizat pe 8 noiembrie, dar cei mai multi retaileri au derulat campanii de reduceri de-a lungul a mai multe zile. Astfel, cea mai activa perioada a fost joi (7 noiembrie) – luni (11 noiembrie), cand prin platforma SMSO au fost trimise 1.933.762 de SMS-uri. Vineri (8 noiembrie) au fost trimise peste 800.000 de mesaje, iar cea mai activa ora a zilei a fost 09:00-10:00, cu un volum de 171.229 SMS-uri. In intervalul 08:30-12:00, au fost trimise cel putin 50.000 de SMS-uri/ora, in medie.

Toate aceste mesaje au venit de la 568 de clienti unici, care au utilizat platforma SMSO pentru nevoile lor de comunicare. In total, au fost 459 de campanii dedicate in aceasta perioada de varf pentru e-commerce, in Romania.

„In ultimii 10 ani, comunicarea prin SMS a devenit mai relevanta ca niciodata. Vedem o crestere constanta de la an la an a volumelor transmise si utilitatea semnificativa pe care o are acest mijloc de comunicare pentru clientii cu care lucram. In perioada sarbatorilor, comunicarea devine mai mult decat un instrument de marketing – devine o punte intre branduri si clientii lor. Printr-un simplu SMS, afacerile pot promova produsele si serviciile, pot aduce zambete si pot multumi pentru increderea acordata”, transmite Catalin Sporis (foto, Cofondator si CEO SMSO).

SMSO propune si o lista de sfaturi pentru business-urile care vor sa comunice prin SMS in aceasta perioada:

  • utilizarea mesajelor personalizate – un mesaj personalizat poate face o diferenta semnificativa in fidelizarea clientilor si in consolidarea relatiei cu acestia
  • trimitere cu expeditor personalizat – senderul personalizat contribuie la vizibilitate, incredere si o rata mai mare de deschidere a mesajelor
  • transmiterea mesajelor de multumire si felicitarilor specifice – sarbatorile sunt un moment potrivit pentru a arata recunostinta si a transmite ganduri bune
  • comunicarea programului de sarbatori – orice informatie esentiala poate fi comunicata rapid, asigurand o planificare buna a fluxului de clienti

Leave a reply