Situatie ciudata promovare magazin online bebelusi

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Am pornit si eu de curand un magazin online cu haine de bebelusi. Am preturi medii, asemanatoare cu Zara, insa calitatea este superioara, conform feedback-ului de la clienti. Promovarea magazinului are loc pe Facebook si Google unde ca target sunt femeile intre 25-38, orasele mari din Romania, casatorite/logodite.

Traficul rezultat este foarte bun din mai multe motive: persoanele care like/intra pe site sunt mamici cu beleusi din pozele lor de la profil. Ele vad in medie 6 pagini, stau 2 minute, bouncerate cred ca e gresit dar e sub 5%. Din aceste medii in ultima saptamana am avut 7000 de accesari.

Partea unde stau eu prost consta in procentul de persoane care intra pe paginile de produse, 10-12% in functie de categorie. Vreau sa precizez ca pozele produselor sunt realizate in conditii de studio, editate, fundal alb.
Din experienta voastra care sunt modalitate de a imbunatati acest procent? Cum sa conving persoanele sa intre pe pagina de produs?

Tin sa precizez ca 90% dintre vizitate au provin de pe telefoanele mobile?
Orice sfat/parere este binevenita!

Deschis 0
Analiza campaniilor Generalitati Key Performance Indicators Optimizarea Conversiilor Marian Ionut 4 ani 1 raspuns 492 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Nu este nimic ciudat, lumea da click si iese. Daca intra pe o singura pagina, probabil pagina unde duce link-ul pe care a clickat ( se numeste landing page ), si nu merg mai departe in alta partee, nu poate fi bounce rate de 5%, probabil ati interpretat gresit datele. Pozele poate vi se par dvs bune dar nu sunt, preturile poate vi se par ca la Zara, dar zara au prezenta pe piata si se pot vedea hainele inainte de cumparare samd. Este foarte greu sa vinzi haine online, va recomand sa va aflati avantajele competitive si sa le promovati fff bine

Lasă un răspuns lui Sabina