Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Site-ul Macy’s a avut probleme de Black Friday

macys

Pe 25 noiembrie, cand intreaga America a cumparat online de Black Friday, website-ul companiei Macy’s Inc. (macys.com) s-a blocat din cauza traficului crescut: vizitatorii au fost intampinati de un mesaj care explica asta si care continea un cronometru indicand timpul ramas pana la deblocarea site-ului, citim pe bloomberg.com. „Inca primim un volum mare de comenzi online si lucram rapid pentru a scapa de problema, pe care speram sa o rezolvam in scurt timp”, a transmis Holly Thomas, purtator de cuvant pentru cel mai mare lant de magazine american.

Daca vineri, 25 noiembrie, au fost probleme, vestea buna pentru americani a fost ca ofertele au fost disponibile pana duminica, la miezul noptii. Blocajul vine intr-o perioada in care Macy’s se axeaza pe afacerile sale online: asa cum ecompedia.ro scria aici, compania inchide 100 de magazine fizice neprofitabile americane din totalul de peste 700.

Macys.com nu a fost singurul site de retail online care a avut probleme de Black Friday. victoriassecret.com a avut si el intarzieri, iar cumparatorii care au intrat pe express.com (pentru produse de imbracaminte) si pe pier1.com (pentru mobilier si decoratiuni) s-au plans pe retelele de socializare de erori si lentoarea incarcarii.

Adobe Digital Insights estimeaza ca Black Friday 2016 va insemna peste 1 miliard $ cheltuiti online, de pe dispozitive mobile, ceea ce inseamna clienti care se asteapta la un timp mai redus de incarcare a paginilor: pentru a evita abandonarea cosurilor, SOASTA scrie ca acesta trebuie sa fie de 2 secunde sau mai putin (fata de 2,5 secunde anul trecut).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply