Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Site-ul Macy’s a avut probleme de Black Friday

macys

Pe 25 noiembrie, cand intreaga America a cumparat online de Black Friday, website-ul companiei Macy’s Inc. (macys.com) s-a blocat din cauza traficului crescut: vizitatorii au fost intampinati de un mesaj care explica asta si care continea un cronometru indicand timpul ramas pana la deblocarea site-ului, citim pe bloomberg.com. „Inca primim un volum mare de comenzi online si lucram rapid pentru a scapa de problema, pe care speram sa o rezolvam in scurt timp”, a transmis Holly Thomas, purtator de cuvant pentru cel mai mare lant de magazine american.

Daca vineri, 25 noiembrie, au fost probleme, vestea buna pentru americani a fost ca ofertele au fost disponibile pana duminica, la miezul noptii. Blocajul vine intr-o perioada in care Macy’s se axeaza pe afacerile sale online: asa cum ecompedia.ro scria aici, compania inchide 100 de magazine fizice neprofitabile americane din totalul de peste 700.

Macys.com nu a fost singurul site de retail online care a avut probleme de Black Friday. victoriassecret.com a avut si el intarzieri, iar cumparatorii care au intrat pe express.com (pentru produse de imbracaminte) si pe pier1.com (pentru mobilier si decoratiuni) s-au plans pe retelele de socializare de erori si lentoarea incarcarii.

Adobe Digital Insights estimeaza ca Black Friday 2016 va insemna peste 1 miliard $ cheltuiti online, de pe dispozitive mobile, ceea ce inseamna clienti care se asteapta la un timp mai redus de incarcare a paginilor: pentru a evita abandonarea cosurilor, SOASTA scrie ca acesta trebuie sa fie de 2 secunde sau mai putin (fata de 2,5 secunde anul trecut).

Leave a reply