Shein a cumparat bradul britanic Missguided
Magazinul online chinez de Fashion Shein a cumparat brandul britanic de moda Missguided, informeaza ecommercenews.eu. Detaliile exacte ale achizitiei nu au fost facute publice. Dar se stie ca produsele marca Missguided vor putea fi acum cumparate pe platforma online chineza. Missguided are drept public tinta tinerii si va ajuta compania e-commerce asiatica sa isi creasca prezenta pe piata europeana si britanica.
Acesta este un semn ca Shein isi intareste in continuare portofoliul, in cadrul strategiei sale agresive de dezvoltare globala, incercand sa faca fata competitorului Temu. Recent, Shein a semnat un parteneriat cu brandul de fast-fashion Forever 21, cumparand o treime dintre actiunile Sparc Group (operatorul Forever 21), care va deveni actionar minoritar Shein. Miscarea va determina vanzarea produselor marca Forever 21 pe platforma e-commerce Shein, care are 150 de milioane de utilizatori, la nivel mondial.
Se stie de cateva luni ca asiaticii de la Shein erau interesati de brandul britanic Missguided si ca a inceput negocierile cu Frasers Group (compania care il detine), pe tema achizitiei. In urma tranzactiei, Shein a cumparat proprietatea intelectuala si marcile inregistrate ale Missguided, in timp ce cladirile si angajatii raman in proprietatea Frasers Group. Acesta din urma a cumparat, la randul sau, brandul fast-fashion acum un an, platind 23,5 milioane €.
„Shein isi doreste sa aduca un suflu nou brandului Missguided, sa capitalizeze personalitatea unica de brand a acestuia si sa ii determine cresterea la nivel global, prin intermediul modelului de productie on-demand, al expertizei e-commerce si al reach-ului global al Shein”, a transmis Donald Tang (Chairman Shein), citat de bbc.com.
Comentariu ( 1 )
[…] un magazin offline in Tokyo, a semnat un parteneriat cu Forever 21 si a cumparat brandul britanic Missguided (in cadrul strategiei de orientare spre […]