Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Selectivv Mobile House, nume nou in mobile advertising-ul romanesc

Selectivv Mobile House – companie poloneaza specializata in planificarea si implementarea campaniilor publicitare pe platformele mobile, si in cercetarile legate de utilizatorii de smartphone-uri si tablete – isi anunta lansarea pe piata din Romania, intr-un comunicat de presa. Lunar, compania deruleaza sute de campanii de advertising pe dispozitive mobile in Polonia, Ucraina, Rusia si acum si tara noastra. Selectivv mai are sedii in Polonia, Ucraina, Rusia, Israel, Ungaria, India si Emiratele Arabe Unite.

Selectivv are propria platforma Demand-Side Platform (DSP), una dintre cele mai mari din Europa Centrala si de Est, datorita careia fiecare poate implementa campanii complexe, cu un public tinta foarte clar definit, in orice moment al zilei si in orice colt al lumii. Compania poate identifica modelul de smartphone, sistemul de operare, alte aplicatii instalate, sexul, varsta, interesele si localizarea posesorului. Tehnologia este folosita pentru a afisa reclame pe mai mult de 200.000 de aplicatii si pe 14 milioane de site-uri. Pana in prezent, toate datele colectate de Selectivv au permis definirea a 46 de categorii de consumatori (oameni de afaceri, imigranti, iubitori de shopping sau persoane care se pregatesc pentru nasterea unui copil).

Dominik Karbowski, CEO Selectivv Mobile House

Romania are aproape 20 de milioane de locuitori, 50% dintre ei detin un smartphone, iar conationalii nostri sunt foarte deschisi in ceea ce priveste tehnologiile de ultima generatie. Compania transmite ca si utilizatorii autohtoni de platforme mobile vor beneficia in urma campaniilor clientilor Selectivv: vor primi doar reclame care corespund intereselor pe care le au. Ce operatiuni va derula compania pe piata locala?

„Suntem in plina dezvoltare a publicitatii pe dispozitive mobile si oamenii au nevoie de informatii care sa-i ajute. De exemplu, daca cineva urmareste ofertele companiilor aeriene pentru destinatii exotice, putem trage concluzia ca acea persoana este pasionata de calatorii si de experiente unice. Mai mult, un utilizator care cumpara bilete catre Paris si viziteaza magazine celebre este evident pasionat atat de calatorii, cat si de shopping. Aceasta persoana ar putea fi interesata, prin urmare, de asigurari de calatorie si de programe de relaxare, chiar daca acestea au un pret mai piperat”, a explicat Dominik Karbowski (foto, CEO Selectivv Mobile House).

Raspunde la aceasta intrebare