Schimbarea ofertei de service
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
buna ziua.
Am apelat la un service de specialitate in vederea reparatiei unui dispozitiv. Reprezentantii acestei firme m-au informat ca firma nu poate repara obiectul in cauza pentru ca nu se mai fabrica nu’s ce piesa. Vestea buna, producatorul se ofera sa imi inlocuiasca produsul cu unul nou. Toate bune si frumoase pana cand trimit prin courier pachetul cu produsul catre service, acestia informandu-ma ca vor incerca sa repare produsul prin inlocuirea acelei piese defecte cu ceva similar, din cate am inteles, nu componenta originala.
Lasand la o parte destramarea unui vis frumos, are voie -legal, un comerciant sa revina asupra unei oferte facute prin email?
va multumesc
Cu stima
Stineru N Eduard
stineru@gmail.com
raspuns ( 1 )
Din ce stiu service-ul are libertatea sa repare sau inlocuiasca produsul defect in perioada garantiei. Din ce stiu, incepand cu a 3-a interventie clientul poate solicita inlocuirea cu un produs nou cel putin identic sau restituirea banilor.
Din ce am inteleg de la tine, oferta pe email a venit ca urmare a indisponibilitatii componentei de schimb. A fost o solutie oferita la momentul respectiv, nu o oferta. Deci din punctul meu de vedere, da, poate sa inlocuiasca sau sa repare componenta defecta chiar daca anterior a spus ca o sa inlocuiasca tot produsul. Vorbim de un contract de service, nu de vanzare cumparare.