Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

S-a infiintat GLAMI Ventures, fond de investitii e-commerce, de 5 milioane €

Platforma europana de Fashion GLAMI anunta, intr-un comunicat de presa, infiintarea GLAMI Ventures, un fond de investitii care are ca scop investirea in proiecte de descoperire a produselor orientate spre clienti, tehnologii AI si software, in vederea dezvoltarii ecosistemului e-commerce. CEO-ul GLAMI Ventures (caruia i se aloca 5 milioane € in primul an) este Tomas Hodbod, actual partener in grupul de investitii Miton.

Incepand cu noiembrie 2022, noul CEO GLAMI Group (Jan Keselak) isi propune sa finalizeze transformarea companiei dintr-un motor de cautare intr-o platforma lider in domeniul descoperii de idei Fashion, bazata pe hiper-personalizare si inteligenta artificiala. Pe termen lung, ambele decizii strategice – noul CEO si infiintarea fondului de investitii – contureaza viziunea GLAMI pentru urmatorii 5 ani.

„Scopul nostru este sa acceleram transformarea de la un motor de cautare, asa cum inca il cunoasteti, la o platforma pentru descoperirea modei, bazata pe inteligenta artificiala (AI) si invatare automata de ultima generatie, pe care o cream noi insine. Etichetarea si clasificarea automata a produselor, afisarea articolelor similare si personalizarea gamei de produse sunt toate functii pentru care am dezvoltat propria noastra solutie la GLAMI. Ca atare, oferim fiecarui utilizator o experienta unica de utilizare a platformei noastre”, transmite Jan Keselak (foto).

Rolul GLAMI Ventures va fi esential in acest proces. „GLAMI are capacitatea de a genera profit, pe care noi il putem folosi, mai apoi, in investitii si proiecte pe termen lung. Ca investitie, putem sprijini nu numai proiecte de descoperire a produselor orientate spre clientul final, ci si sa ne extindem sfera de actiune pentru a include tehnologii si software care ajuta la dezvoltarea intregului ecosistem. In prezent, cautam, de exemplu, oportunitati in domeniul economiei circulare, al comertului electronic B2B sau al companiilor AI SaaS”, completeaza Tomas Hodbod (foto).

Leave a reply