RTB House: lumea digitala nu trebuie deconectata de la offline
Conform unui studiu realizat de eMarketer, companiile sunt mult mai interesate de campaniile care genereaza vanzari decat de cele de branding, mizand pe investitii mai mari in reclame online, in detrimentul brandingului clasic. Dar offline-ul nu este de neglijat cand vine vorba despre constructia unei imagini de brand, transmite RTB House – companie globala care ofera solutii de publicitate prin retargetare personalizata, pentru branduri de top din intreaga lume – intr-un comunicat de presa. Prin intermediul propriului motor de licitare a spatiului publicitar, sustinut de algoritmi deep learning, RTB House ajuta companiile sa-si multiplice vanzarile pentru a-si atinge obiectivele pe termen scurt, mediu si lung.
Chiar daca Internetul ofera optiuni nelimitate, canalele clasice raman importante in constructia imaginii unui brand:
- numele, logo-ul, identitatea vizuala, relatia cu clientii, actiunile de retail, campaniile pe TV, radio, outdoor, print si reprezentarea companiei prin actiuni de PR joaca un rol important
- activitatile de marketing digital trebuie sa mearga mana in mana cu cele de marketing offline, campaniile trebuie sa fie bine aliniate si trebuie sa se incerce constant maximizarea conversiei offline a clientilor online
- companiile nu trebuie sa uite sa scoata in evidenta, in comunicarea offline, prezenta online a brandului – consumatorul trebuie scos din lumea online si directionat catre offline si invers
- este important sa fie cartografiate cu atentie toate canalele de comunicare, marketing si vanzari care pot avea efecte asupra clientilor actuali, dar care pot atrage si clienti potentiali
- niciun potential client nu ar trebui sa ramana netargetat, offline sau online
Leave a reply