Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Romania: s-a lansat platforma de automatizare a preturilor PriceFlux

O echipa de programatori romani (Sorin Cristea, Peter Lupu-Volcinschi si Vlad Calatoiu) anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea PriceFlux.net, o platforma de monitorizare si analiza a preturilor e-commerce, destinata eficientizarii si automatizarii procesului de setare a preturilor. API-ul PriceFlux poate fi integrat rapid si cu usurinta de orice magazin online. Rapoartele generate sunt menite sa ofere toate informatiile necesare, toate informatiile actualizate despre stoc si pret fiind accesibile intr-un singur loc.

Beneficiile oferite de PriceFlux (platforma adoptata deja de 10 clienti mari din electro-IT, fashion, piese auto) sunt unice in Romania, dar si la nivel international:

  • automatizeaza procesul de potrivire a produselor cu ajutorul unui algoritm de machine learning, astfel incat clientul nu mai e nevoit sa isi defineasca manual produsele/categoriile de produse monitorizate
  • ofera functionalitati de flux de date pentru documentare, baze de date si alte automatizari de procese
  • magazinele online pot stabili si actualiza in timp real preturile proprii (in functie de ofertele furnizorilor, preturile magazinelor concurente, stocul disponibil, istoric, etc.)
  • magazinele online pot monitoriza preturile competitorilor pe produse concurente similare, cu aceleasi caracteristici
  • comerciantii identifica usor produsele listate cu pret prea mic sau cele al caror pret trebuie redus pentru ca magazinul lor sa ramana competitiv pe piata, in limitele profitabilitatii

„In Romania inca exista acest obicei al e-commerce-ului facut manual, dupa un tabel Excel incarcat in platforma magazinului online. Daca lucrezi in online, trebuie sa beneficiezi de avantajele solutiilor online noi care apar. Industria e-commerce a trecut in etapa de viteza. Traim vremuri in care principalii jucatori de pe piata iti schimba preturile si de trei ori pe zi, cu tot felul de promotii-fulger, pe perioade limitate de timp, menite sa atraga clientii. Magazinele online care nu reusesc sa tina pasul pentru adaptarea preturilor cu ce se intampla in timp real pe piata sunt primele care pierd. Pe de alta parte, neavand o imagine clara asupra pietei, unele magazine ajung sa reduca preturile pana la un nivel la care nu se pot sustine”, transmite Mihai Bisnel (foto, Business Development Manager PriceFlux).

Raspunde la aceasta intrebare