Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Romania: cum arata piata de fashion online (studiu)

evolutie fashion RO

Piata de fashion romanesca va ajunge sa valoreze 2,38 miliarde € in 2018, cu 18% mai mult YoY (dar productia de imbracaminte, incaltaminte si accesorii este descendenta, cu -1% YoY), conform unui studiu marca Market Oportunity Research. Valoarea pietei online de fashion retail este de 258 milioane €, adica 10% din totalul comertului online. Cele mai interesante cifre legate de fashion si magazinele virtuale din domeniu?

  • imbracamintea reprezinta 77% din totalul consumului si 73% din totalul productiei
  • in industria modei exista 5.676 de producatori inregistrati
  • la nivelul tarii, cei mai multi producatori se afla in Bucuresti (865), Cluj (228) si Neamt (209)
  • 94% din totalul productiei merge la export
  • importurile reprezinta 91% din consumul de fashion
  • valoarea pietei de fashion retail este de 4,14 miliarde €, cu 14% mai mult YoY
  • in industria modei exista 18.890 de retaileri inregistrati, 5.300 de jucatori cu capital strain generand 64% din cifra de afaceri de pe piata

    retaileri fashion RO

  • principalii retaileri de pe piata romanesca sunt H&M (cu 761 milioane €), Zara (cu 687 milioane €), Decathlon (cu 613 milioane €), C&A (cu 375 milioane €), Pepco (cu 336 milioane €)
  • in 2017, in Romania existau 700 de magazine online care vindeau imbracaminte, incaltaminte si accesoriimagazine online fashion
  • primii 5 retaileri online de fashion din tara sunt H&M (32,4%), Fashion Days (20,8%), Zara (20,1%), eMag (16,1%) si FashionUP (10,7%)
  • 54% dintre romani isi cumpara imbracaminte, incaltaminte si accesorii de pe Internet, 85% preferand mall-urile
  • 31% cumpara din e-shop-uri o data la cateva luni, 25% o data/luna, iar 21% de cateva ori/luna
  • 32% aloca intre 100 si 200 de lei pentru cumparaturile online din acest domeniu

Lasa un raspuns