9 ani de FashionUp, in cifre (infografic)
La 7 ani de la lansarea pe piata de retail de fashion online romaneasca (10 iunie 2009), FashionUp.ro ajunsese la 200.000 de clienti, 600.000 de produse vandute si un portofoliu de 40.000 de produse. La 8 ani, atingea aproape 290.000 de clienti contactati si peste 1 milion de produse vandute. Anul acesta, compania anunata – intr-un comunicat de presa – ca aniversarea a 9 ani in online-ul autohton inseamna peste 750.000 de comenzi, 1.500.000 de produse vandute si peste 80.000 de produse listate pe site.
„Fiecare an a adus o crestere semnificativa a business-ului, fie ca vorbim despre vanzari sau numar de clienti, fie ca ne referim la gama si diversitatea produselor sau la parteneriatele internationale pe care le-am creat. Suntem mandri de aceasta evolutie si le suntem recunoscatori tuturor celor care au fost alaturi de noi inca de la inceputuri. Planurile noastre de viitor sunt conturate pe termen mediu si lung si vizam extinderea constanta, pentru a ne intari pozitionarea de one-stop-shop online pentru clientii nostri”, spune Mira Anghelescu, directorul de operatiuni FashionUp, companie prezenta pe 4 piete (Romania, Bulgaria, Ungaria si Italia).
Ultimele 12 luni au insemnat vanzari de 118.000 rochii, 50.000 pantofi sport si 45.000 perechi cu toc, 27.000 posete, 24.000 ochelari de soare si 23.000 ceasuri de mana. Pentru a marca aniversarea din iunie, site-ul desfasoara pana la finalul acesteia o campanie de reduceri la toate categoriile, cu discounturi de pana la 80%.
Leave a reply