Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Romania, 2Performant: 68% tranzactii pe mobil in fashion, ianuarie-aprilie 2019

Fashion-ul este cea mai importanta categorie pe care activeaza afiliatii si advertiserii din reteaua 2Performant, avand cel mai mare trafic si cele mai multe vanzari generate. In primele 4 luni ale lui 2019, in retea s-a cumparat imbracaminte si incaltaminte in procent de 68% pe smartphone, anunta 2performant.com. Valoarea totala a tranzactiilor din domeniul fashion  (in peste 150 de magazine online de profil) a fost de 2,35 milioane € (+ TVA), alte cifre relevante fiind cele 5,42 milioane de click-uri generate si cele 65.273 de tranzactii efectuate.

La nivelul intregului ecosistem 2Performant, in perioada ianuarie-aprilie, tranzactiile generate pe mobile au reprezentat 61%, colaborarile dintre advertiseri si afiliati au rezultat in 14,82 milioane de click-uri si 216.500 vanzari, in valoare de 9,42 milioane € (+ TVA).

Sursa sus-mentionata a tras urmatoarele concluzii legate de ce inseamna shopping-ul pe mobil in domeniul amintit:

  • cumparaturile de fashion mobile se fac pe durata intregii zile, dar varful este intervalul 18:00-23:00 (35% din totalul zinic)
  • cel mai mare cos mediu – 41,38 € (+ TVA), in intervalul 23:00-01:00 (chiar daca volumul e mai mic, clientii care comanda la aceste ore nocturne nu trebuie ignorati)

  • 87% din totalul numarului de vanzari generate pe mobil vin de pe Android
  • utilizatorii de iOS fac cumparaturi cu 17% mai mari ca pret decat utilizatorii de Android

  • in functie de marca telefonului utilizat la e-shopping, in top 3 intra Samsung, iPhone si Huawei (in ceea ce priveste traficul + numarul de tranzactii), respectiv iPhone, Samsung si Huawei (in ceea ce priveste rata de conversie)

Leave a reply