Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romania, 2Performant: 68% tranzactii pe mobil in fashion, ianuarie-aprilie 2019

Fashion-ul este cea mai importanta categorie pe care activeaza afiliatii si advertiserii din reteaua 2Performant, avand cel mai mare trafic si cele mai multe vanzari generate. In primele 4 luni ale lui 2019, in retea s-a cumparat imbracaminte si incaltaminte in procent de 68% pe smartphone, anunta 2performant.com. Valoarea totala a tranzactiilor din domeniul fashion  (in peste 150 de magazine online de profil) a fost de 2,35 milioane € (+ TVA), alte cifre relevante fiind cele 5,42 milioane de click-uri generate si cele 65.273 de tranzactii efectuate.

La nivelul intregului ecosistem 2Performant, in perioada ianuarie-aprilie, tranzactiile generate pe mobile au reprezentat 61%, colaborarile dintre advertiseri si afiliati au rezultat in 14,82 milioane de click-uri si 216.500 vanzari, in valoare de 9,42 milioane € (+ TVA).

Sursa sus-mentionata a tras urmatoarele concluzii legate de ce inseamna shopping-ul pe mobil in domeniul amintit:

  • cumparaturile de fashion mobile se fac pe durata intregii zile, dar varful este intervalul 18:00-23:00 (35% din totalul zinic)
  • cel mai mare cos mediu – 41,38 € (+ TVA), in intervalul 23:00-01:00 (chiar daca volumul e mai mic, clientii care comanda la aceste ore nocturne nu trebuie ignorati)

  • 87% din totalul numarului de vanzari generate pe mobil vin de pe Android
  • utilizatorii de iOS fac cumparaturi cu 17% mai mari ca pret decat utilizatorii de Android

  • in functie de marca telefonului utilizat la e-shopping, in top 3 intra Samsung, iPhone si Huawei (in ceea ce priveste traficul + numarul de tranzactii), respectiv iPhone, Samsung si Huawei (in ceea ce priveste rata de conversie)

Leave a reply