Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Ridge Wallet: vanzari online de 50 de milioane $, prin influencer marketing

Portofelele Ridge s-au lansat in 2014, prin intermediul unei campanii pe Kickstarter si acum se afla in buzunarele a peste 2 milioane de persoane din SUA, Canada, Marea Britanie si Europa. In plus, The Ridge a completat gama cu genti, cutite si huse de telefon. Portofelul lor este un produs minimalist, extrem de subtire, imbracat in metal premium, cu protectie RFID, care a devenit extrem de popular in Statele Unite (90% dintre clienti sunt de aici), cu vanzari de peste 50 de milioane $ doar in 2020, citim pe practicalecommerce.com. Aceasta crestere s-a datorat, in mare parte, apelului la influencer marketing, a povestit Sean Frank (COO The Ridge), intr-un interviu pentru sursa amintita.

„Sponsorizam o multime de influenceri pe YouTube. In jur de 750, in 2020, cand am cheltuit 3,9 milioane $, pe 3.000 de clipuri video unice. Asta inseamna ca aparem in 10 clipuri noi in fiecare zi”, a explicat acesta. Ideea lor de baza este sa le ofere influencerilor pe care ii abordeaza o suma fixa de bani: „Ii spunem «Am sponsorizat o multime de persoane. Atat platim de obicei. Vrem sa lucram cu tine. Dar daca nu vrei, e in regula. Fara suparare». Suntem agnostici, apropo de aceasta industrie. Lucram cu oricine. Pentru toti acesti oameni, noi suntem o sursa secundara de venituri. De-a lungul ultimilor 2 ani, am lucrat cu vreo 50 de conturi care ne ofera constant rezultate. O multime de branduri cred ca isi cunoscclientul – varsta, locatia, sexul. Noi nu suntem asa specifici. Daca ai un canal pe care intra barbati care vorbesc engleza, in proportie de doua treimi, exista sanse mari sa vrem sa lucram cu tine. Apropo, cam asa arata orice canal de pe YouTube”, completeaza acesta.

Compania scrie influencerilor alesi, le cere demo-uri, iar apoi determina un pret/video, analizandu-le ultimele 10 clipuri. „Apoi ajungem la un numar CPM care functioneaza pentru noi. De obicei, e unul din doua cifre – 3, 5 sau 7 $ la mia de vizualizari. Apoi facem un calcul si le oferim 250-300 $/clip. De obicei, ne spun «Vreau 2.000 $ pe clip», iar noi le raspundem «Iti putem da 2.000 $, dar avem nevoie d6  clipuri». Totul se rezuma la a ne intelege. In plus, ii platim pe toti in avans”, mai povesteste Sean Frank. Clipurile nu sunt aprobate in avans de companie si nu exista contracte, se mrege pe incredere. In ultimii 2 ani, s-a intamplat doar de 4 ori ca influencerul platit deja sa nu livreze nimic.

Strategia celor de la The Ridge le-a permis sa creasca cu 50% YoY, compania fiind una fara datorii, fara investitori  si cu o echipa formata din doar 20 de angajati. In 2021, investitiile vor merge in cresterea echipei de marketing, reclame pe Instagram, TikTok, Twitch si Twitter, dar si extinderea internationala a companiei in Australia si Japonia.

Leave a reply