Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Idei de optimizare a campaniilor Google Ads

Cum obtii rezultatele dorite din Google Ads, pentru magazinul tau online? Ai grija la lucrurile de baza, la setarea corecta a campaniilor si la managementul ulterior al acestora. Concret, trebuie sa combini practicile umane/„manuale” de optimizare a campaniilor si practicile din zona de machine learning, explica Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR.ro, Co-organizator GPeC si Fondator MTH Digital).

Aceasta a trecut in revista 20 de sfaturi de optimizare a campaniilor de Google Search Ads, intr-un articol detaliat, publicat pe gpec.ro. Pentru detalii complete despre pasii de urmat, apropo de toate ideile de mai jos, accesati articolul citat mai sus:

  1. Implementeaza SKAG pentru cuvintele cheie importante si vei creste Quality Score
  2. Foloseste strategia de bidding automatizata potrivita
  3. Fii atent la conversiile pentru care se face optimizarea automatizata a campaniilor tale
  4. Cuvintele cheie negative scad numarul de click-uri, dar cresc rata de conversie si scad Costul de Achizitie Client
  5. Foloseste-te de intreg continutul disponibil in anunturi – RSA & extensii
  6. Foloseste Keyword Match-Type-ul potrivit pentru campania si obiectivele tale
  7. Foloseste-te de RLSA, pentru a obtine conversii la un cost bun de achizitie
  8. Campania de Google Ads se continua cu un landing page relevant
  9. Bid adjustment-urile completeaza strategia de licitatie
  10. Exclude audientele neperformante
  11. Creste Quality Score-ul campaniilor, pentru un CPC mai bun si un COCA mai bun
  12. Campaniile DSA te ajuta sa descoperi cautari relevante pentru afacerea ta
  13. Aplica audiente in-market campaniilor tale de Search, pentru a gasi audienta care se afla mai aproape de achizitie
  14. Foloseste DSA si Broad Match, pentru Keyword Mining
  15. Fii cu ochii pe Optimization Score, dar nu aplica toate sugestiile
  16. Creeaza landing page-uri dedicate pentru fiecare keyword specific
  17. Retargeteaza audienta Facebook/Instagram, prin campanii Google Search Ads
  18. Foloseste-te de Auction Insights si Impression Share, ca sa vezi cat potential neexploatat exista
  19. Foloseste-te de setarea Automated Rules, ca sa nu uiti de taskurile recurente de optimizare
  20. Testeaza cat mai multe texte de anunturi, ca sa obtii cel mai bun CTR si Quality Score

Leave a reply