Idei de optimizare a campaniilor Google Ads
Cum obtii rezultatele dorite din Google Ads, pentru magazinul tau online? Ai grija la lucrurile de baza, la setarea corecta a campaniilor si la managementul ulterior al acestora. Concret, trebuie sa combini practicile umane/„manuale” de optimizare a campaniilor si practicile din zona de machine learning, explica Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR.ro, Co-organizator GPeC si Fondator MTH Digital).
Aceasta a trecut in revista 20 de sfaturi de optimizare a campaniilor de Google Search Ads, intr-un articol detaliat, publicat pe gpec.ro. Pentru detalii complete despre pasii de urmat, apropo de toate ideile de mai jos, accesati articolul citat mai sus:
- Implementeaza SKAG pentru cuvintele cheie importante si vei creste Quality Score
- Foloseste strategia de bidding automatizata potrivita
- Fii atent la conversiile pentru care se face optimizarea automatizata a campaniilor tale
- Cuvintele cheie negative scad numarul de click-uri, dar cresc rata de conversie si scad Costul de Achizitie Client
- Foloseste-te de intreg continutul disponibil in anunturi – RSA & extensii
- Foloseste Keyword Match-Type-ul potrivit pentru campania si obiectivele tale
- Foloseste-te de RLSA, pentru a obtine conversii la un cost bun de achizitie
- Campania de Google Ads se continua cu un landing page relevant
- Bid adjustment-urile completeaza strategia de licitatie
- Exclude audientele neperformante
- Creste Quality Score-ul campaniilor, pentru un CPC mai bun si un COCA mai bun
- Campaniile DSA te ajuta sa descoperi cautari relevante pentru afacerea ta
- Aplica audiente in-market campaniilor tale de Search, pentru a gasi audienta care se afla mai aproape de achizitie
- Foloseste DSA si Broad Match, pentru Keyword Mining
- Fii cu ochii pe Optimization Score, dar nu aplica toate sugestiile
- Creeaza landing page-uri dedicate pentru fiecare keyword specific
- Retargeteaza audienta Facebook/Instagram, prin campanii Google Search Ads
- Foloseste-te de Auction Insights si Impression Share, ca sa vezi cat potential neexploatat exista
- Foloseste-te de setarea Automated Rules, ca sa nu uiti de taskurile recurente de optimizare
- Testeaza cat mai multe texte de anunturi, ca sa obtii cel mai bun CTR si Quality Score
Leave a reply