Retur produse deteriorate

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Se întâmplă din ce în ce mai des următoarea situație:

Coletul se livrează, clientul îl primește, semnează pentru el. Are opțiune „deschidere colet”, dar decide să nu se folosească de ea. La un timp după, la unii câteva ore, la alții chiar 14-18 zile, anunță că doresc să trimită înapoi produsul pentru că l-au primit deteriorat.

Produsele sunt foarte fragile, de regulă produse sanitare, foarte rar am întâmpinat această problemă la produse electronice.

De regulă, încercăm să trimitem un alt produs către client și să ne recuperăm prejudiciul de la curier. Însă atunci când trec mai mult de câteva ore, curierul este absolvit de orice vină. Ceea ce este destul de normal, aș ține să spun., pentru că există posibilitatea ca primitorul coletului să îl manevreze greșit, nu curierul.

Întrebările pe care le am în această situație sunt următoarele:

1. Acceptați retur pentru produse deteriorate? La cât timp după livrare?
2. Folosiți opțiunea deschidere colet la livrare? Clienții o folosesc?
3. Ce reacții aveți din partea curierilor dacă ați întâlnit situații similare?

Multumesc anticipat și vă doresc o săptămână fără colete deteriorate 🙂

Deschis 0
Logistica LauraS 7 ani 1 raspuns 1236 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Nu, nu si nu. Coletul se verifica la primire de fata cu agentul de livrare. Orice problema este specificata intr un proces verbal semnat de amandoi. Altfel, pe AWB, clientul semneaza in clar ca a primit produsele intregi si conform, bla bla.

    Deci, daca nu a avut nimic de comentat la livrare, nu ai cum si de ce sa accepti returnarea produselor deteriorate.

Lasă un răspuns

Browse