Retur la retur si inca un retur, cum procedam?

Intrebare

Un client solicita legal returnarea unui produs si schimb cu alt model.
Il primeste si solicita din nou returnare si schimb cu alta marime.
Primeste si acest model si solicita din nou returnare si schimb cu alt model.
Intr-un final returneaza si acest model si solicita contravaloarea.

Nu am gasit nimic in legi care sa limiteze posibilitatea returnarii de x ori. Pe de alta parte prin stornare si refacturarea noului model solicitat inteleg ca are dreptul la o noua garantie de retur. Pentru ca politica magazinului mentioneaza ca schimbul de produse/marimi este pe cheltuiala proprie, la fiecare trimitere si pickup exista un cost de 20 lei, in cazul de mai sus, cheltuielile au atins 65 lei pentru un produs in valoare de 80 lei.

As dori sa mentionati daca va dati o parere personala, din experienta sau din cadru legal, in acest caz si cu trimitere la lege, paragraf, etc.

Multumesc

Topic deschis 0
Business Chestiuni legale Serban Cristian 3 ani 3 raspunsuri 75 vizualizari Master 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. In ce baza legala ii pot refuza al 2lea sau al 3lea retur?
    multumesc

  2. Din cate am citit pe net businessul își rezervă dreptul de a-și selecta clienții ..DOAR restrictionand accesul in locatia FIZICA..lucru care nu e posibil in online 🙂

    Deci..are cineva vre-o alta idee ? Ma intereseaza si pe mine raspunsul …

  3. Faceti o sectiune clara in T&C in care acceptati un singur schimb de produs, apoi dati banii inapoi, sau faceti cum fac marea majoritate a comerciatilor ( probabil patiti ), dati banii inapoi din prima. Sunteti in legalitate astfel. Daca doreste alt produs, returneaza, primeste banii in 30 de zile ( ideal, fix spre finalul perioadei ) si se va lasa pagubasa rapid persoana

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.