Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Retargeting.biz lanseaza in Romania Google Shopping Ads si YouTube Ads

In luna iulie, Retargeting.biz anunta (intr-un comunicat de presa) lansarea unor noi sisteme de pricing, pe baza de abonament lunar, dar si a unor noi tipuri de campanii pentru tara noastra (Google Shopping Ads si YouTube Ads). Cele doua noutati anuntate de start-up-ul romanesc vor insemna: mai multa flexibilitate si transparenta in gestionarea costurilor de marketing online ale clientilor si, implicit, a conversiilor obtinute, respectiv posibilitatea de a oferi magazinelor online romanesti oportunitatea de a se alinia la trend-urile internationale, in ceea ce priveste marketingul online atutomatizat si creativ.

Noul sistem de plata intra in vigoare din luna iulie 2019, abonamentul calculandu-se in functie de traficul lunar al unui magazin online, la care se adauga bugetele pe care echipa magazinului online doreste sa le investeasca in Facebook si Google. „Avantajul noii modalitati de plata il reprezinta faptul ca, in acest fel, fiecare e-shop isi poate stabili mult mai usor eforturile de marketing lunare si are si o viziune mult mai clara asupra costurilor versus vanzarilor obtinute”, spune Rares Banescu (foto, CEO si Fondator Retargeting.biz).

„Retargeting este deja o platforma destul de complexa, care ofera magazinelor online posibilitatea de a lansa rapid si simplu campanii de marketing pe toate canalele: Facebook, Instagram, Google, e-mail, pop-up, push notification si SMS. Dar nu isi doreste sa se opreasca aici! Chiar in momentul acesta dezvoltam campanii de Google Shopping Ads, care nu exista inca in Romania, cat si YouTube Ads. Numai partea de YouTube Ads presupune crearea automata de video-uri pentru produsele fiecarui magazin online, deci pe langa usurarea si automatizarea campaniilor, vom oferi ceva cu totul inedit, nemaiintalnit”, incheie acesta.