Reclama Adwords – experienta legata de pagina de destinatie
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Am un grup de anunturi pe Google Adwords si de vreo 2 zile, experienta legata de pagina de destinatie este sub medie. (Pana acum era medie = 8)
Am incercat multe variante: Sa pun keywords, sa pun o descriere inainte de a afisa produsele ca sa aiba relevanta textul anuntului cu continutul paginii, etc, etc.. si nu reusesc sa urc din nou cuvintele cheie la nota 8…
Stie cineva alte „trucuri” pentru a creste putin experienta legata de pagina de destinatie?
PS: Nu am schimbat hostul, nu am facut schimbari de design, nu am adaugat alte produse pe acel landing…
Răspunsuri ( 2 )
Trebuie sa fii atent cu cuvintele cheie negative. Chiar daca tu ai adaugat un cuvant cheie, google iti poate afisa anuntul si dupa alte termene de cautare, decât acel cuvânt cheie. Si aici apare riscul cel mare, de ce? Pentru ca acel termen de căutare este mai putin relevant pentru tine, dar el totusi a ajuns la tine pe site și scade scorul de calitate, pentru ca iesei imediat de pe site, nefiind interesat de oferta ta.
Am rezolvat.
Problema era (cred) de la un popup care apărea după câteva secunde pe anumite pagini din site. Știam că nu accepta popup Adwords dar na…Am riscat să zic așa, deși am văzut și pe site-uri mari…
Ca să am rezultat rapid, pentru că Adwords vede ca l-am scos probabil în câteva zile ( la fel s-a întâmplat și când l-am pus de aia nu mi-am dat seama unde e problema), am șters cuvintele cheie si le-am reintrodus în aceiași forma…