Promovare service auto – SEO si AdWords

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,
din 01.05.2012 am si un magazin online de piese auto noi – automeisterparts.ro, iar din septembrie 2014 am deschis si un service auto ca urmare a solicitarilor clientilor ce cumpara piese. De la inceput l am promovat cu adwords si de 5 luni am contactat pe cineva pt seo dar rezultatele sunt sub asteptari. Ce variante de promovare ar mai fi care sa dea si ceva rezultate?

As dori sa ma sfatuiesc cu cineva din domeniu…

In sperata unei bune colaborari,

Va multumesc,

Deschis 0
Anunturi / Oferte Business Generalitati SEO Grigore Stefan 10 ani 5 raspuns 2178 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

  1. Buna Stefan,

    Depinde mult de ce s-a discutat la inceputul colaborarii pe SEO, ce s-a facut si cat s-a bugetat acest serviciu.

    Va multe link-uri din directoare web, care in mod normal nu te pot ajuta din punct de vedere SEO, ba mai mult poti atrage penalizari in timp.

  2. Similar cu un magazin de produse naturiste, la un magazin de piese auto e mult de lucru, datorita numarului mare de categorii si subcategorii + produse care se subordoneaza mai multor categorii, respectiv piesa X e apare si la autoturismul a, b si c.
    La o prima vedere, comparand Home >> VW >> PASSAT (3B2) >> 1.8 T cu VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI Syncro/4motion
    Valori meta relativ ok, in schimb cele doua pagini, ca si content sunt relativ identice.
    Volum mare de lucru, expresii relativ grele = necesar buget mare.
    Sunt in discutii cu un viitor la magazin online de piese auto si de doua saptamani incerc sa stabilesc un buget cat mai aproape de realitate.
    Te astept cu un email pentru o preauditare gratuita.

  3. Scuze ca ma uitasem doar la magazin.
    Practic problema e doar la Service auto, respectiv /pagini-statice/service-auto.html#focus ?
    Sugestia mea e sa faci un site separat pentru service.

  4. Dupa preauditarea gratuita (de regula dureaza 6 ore sau mai mult) rezulta un plan de actiuni recomandate.
    Magazinul (sau orice alt tip de site), fara obligatii financiare, e liber sa verifice si sa remedieze problemele semnalate, sa mai ceara pareri sau sa stabileasca prioritatile.
    In preauditare sunt incluse verificari erori site-uptime (daca au fost vreodada instalate), verificare erori raportate de bing si google webmaster, erori 404 raportate e xenu, erori in site (valori neconforme cu specificatiile google) un raport de pozitionare pe expresiile initiale (uneori inclusiv in top 300-600 si peste, cand e vorba de un site lucrat anterior ce nu rankeaza nici pe expresii cu cautari minime – risc de penalizare/banare) si multe alte erori uzuale gen pagini cu content insuficient, valori alt necorespunzatoare, raport linkuri dubioase din statistici on server…

    E ca un fel de diagnoza auto: magazinul hotaraste ce vrea sa remedieze, mai ales ca la acest stadiu observa si erori non-seo.

    Pur intamplator, la un catalog firme al unor amici, cu peste 100.000 pagini indexate am gasit doar 3 foto indexate.

    Stabilim exact unde suntem si unde vrem sa ajungem, prioritatea fiind remedierea erorilor.

    Necesar extern programare: firma de programare aleasa de magazin sau firme cu care lucrez in mod curent.

    Necesar extern content: idem. Magazinul poate alege oameni de content din firma sau sa plateasca persoane specializate.
    Aici preturi de actualitate pentru un client nou pe imobiliare: 60 articole pt directoare articole (300-500 cuvinte) + 30 descrieri firma 600-700 caractere + 15 comunicate de presa unice + plata pentru site-urile care solicita plata pt comunicate: 330 euro.

    Buget seo: daca site-ul nu are erori seo, daca e deja in top 20-30 pe expresiile pe care le targeteaza (multi nu stiu ce targeteaza) evident ca e mult mai putin de lucru.

    Situatie concreta la un amic: site care nu e pozitionat in top 100 pe „auto moto online” , 10 cautari medii lunare. Cum sa-l ajuti in 2-3 ore de munca? Clar ca are si alte probleme.

    Uzual, in prima luna (la ce am avut pana acum in lucru) 50-100 ore, dar am avut si magazine au necesitat 200 ore lunar.

  5. Trebuie inceput cu 2 lucruri foarte importante:

    1. Daca nu esti penalizat de Google
    2. Trebuie verificat ce fel de backlinkuri s-au facut pana acum. Obligatoriu.

    Astept sa discutam.

    Iosif Crisan

Lasă un răspuns

Browse