Promovare offline – afisaj la metrou, pliante etc

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Ma gandesc sa incep promovarea si in Offline (afisaj la Metrou, pliante in cutia postala).
Voi ati incercat si aceste canale? ROI-ul a fost pozitiv?

Deschis 0
Marketing offline & BTL George Saltea 6 ani 3 raspuns 1156 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. cred ca depinde cum faci actiunile respective. Nu am incercat offline inca, desi ma batea un gand cu billboardurile din parcarile supermarketurilor, numai ca pe vreme rea o faci degeaba si astept vara. Un sfat ar fi ca la metrou sa fii sigur ca apar in statie, pe peretele vizibil de pe peron, in spatele sinelor, si nu in locuri in care oamenii merg, nu stau (de ex. intre unirii 1 si 2, pe pereti in pasaj). Daca promovezi produse/mag acolo o faci degeaba.

  2. Nu-ti recomand OOH-urile decat pentru awareness. Daca obiectivul tau e sa-ti cresti vanzarile, mergi pe canale unde poti contoriza concret conversiile.

  3. Aceasta metoda este buna pentru Awareness si poate fi masurata in Google Analytics, analizand accesarile din cautari directe sau volumul cautarilor cuvintelor cheie din Keyword Planner. Poti merge apoi catre oamenii care vin din promovara offline, daca iti montezi Facebook pixel si Google Analytics. Cu ajutorul lor poti sa creezi audientele dorite pe care le vei aborda ulterior cu mesaje de vanzare.

Lasă un răspuns